sobota, 1 października 2011

Poduszka z małpką - przeróbka szalika


   Na wiosnę prezentowałam Wam komin, na którym tym razem skupiłam swoją uwagę. Po krótkim zastanowieniu stwierdziłam, że nie będę go nosiła w tym roku, ale nie chciałam go też wyrzucać. Padło pytanie: co z nim zrobić? 


  W rozwiązaniu problemu pomógł mi stary sweter, którego chciałam się pozbyć w ramach akcji odchomikowywania domu. Ponieważ jednak zawierał naszytą aplikacje małpy, żal było się z nim rozstać.    




   Aby nie stracić tego, cennego dla mnie, elementu postanowiłam przenieść aplikację na szalik, a z szalika zrobić poduszkę. Łatwe, przyjemne, ale nie szybkie. Poniżej prezentuję efekty mojej pracy. 

 
   Poduszka jest zasuwana na zamek, dzięki czemu w każdej chwili można wyjąć ją i wyprać. Zamek pochodzi z odzysku, został wycięty z bardzo starej torebki i mimo, że na zdjęciach tego nie widać jest niebieski. Przy wycinaniu aplikacji z swetra należy pamiętać, aby zrobić to z zapasem, czyli obcinać około jeden centymetr od brzegów aplikacji, aby można ją było swobodnie przyszyć do nowego materiału. 

15 komentarzy:

  1. Ot i rewelacyjny pomysł, poduszek nigdy za dużo! bardzo fajnie to zrobiłaś...zdolniacho pomysłowa:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. @guga@, @malaala@
    Bardzo lubię poduszki, bo sprawiają, że wnętrza stają się przyjemne i ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem nieoczekiwane rozwiązania wychodzą najlepiej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. @IQ7@
    Dokładnie, czasem jeden impuls, jedna krótka chwila pozwalają na stworzenie czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @eve-jank@, @Ninette@
    Super, że się Wam spodobała. A dzięki tej poduszce, nie zmarnowałam szalika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wymyśliłaś!! genialne:) super poducha..już czuję jak bolały Cię paluszki od naszywania aplikacji na dzianinę

    OdpowiedzUsuń
  7. @KasiaN@, @hand made by pstro@, @Lucynka@
    Dziekuję, lubię UDANE przeróbki.

    @agadzieje@
    Przyszywanie aplikacji było czasochłonne i wymagało kilku prób oraz cierpliwości. Ale z ostatecznego efektu jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinacja fantastyczna.A efekt piękny.Gratuluję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. @juta@
    Cieszy mnie, że połączenie szalika i odrobine szalonej aplikacji przypadło Ci do gustu. Mam nadzieje, że jeszcze stworzę coś w podobnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips