wtorek, 3 stycznia 2012

Bransoletka dziergana z koralikami

  Na wstępie bardzo dziękuję za tak miłe przyjęcie mojego rękodzielniczego wyrobu czyli PONCHO KOKOTKA (zajrzyj tutaj). Dziękuję za każde miłe słowa, a także uwagi i obiecuję popełnić w przyszłości kolejne pocho. Będzie to jednak odległa przyszłość, bo mam mnóstwo innych planów :) A teraz przejdźmy do tematu. Napatrzyłam się na Wasze piękne bransoletki i zapragnęłam mieć własną, ponieważ jednak nie potrafię robić na szydełku stworzyłam ozdobę na drutach. Bransoletka jest robiona na okrągło, bez szwów, a koraliki pochodzą z odzysku. 


  Taka bransoletka to świetny sposób na wykorzystanie końcówek włóczki. Ja wybrałam włóczkę, która pozostała po stworzeniu NAUSZNIKÓW (zajrzyj tutaj). Do ozdobienia bransoletki zużyłam około 100 drewnianych koralików, które przed rozpoczęciem pracy nawlekłam na włóczkę. Po dwóch rzędach nie byłam pewna czy cokolwiek z tego wyjdzie, ale ponieważ mną zawsze targają obawy, dziergałam dalej i to była dobra decyzja.






Na zakończenie wyniki ankiety, która znajdowała się na pasku bocznym: Który listopadowy post był Twoim ulubieńcem?


Miejsce III i II (po 25% waszych głosów)


 

Miejsce I (50% waszych głosów)



Zapraszam do kolejnej ankiety, którą znajdziecie na pasku bocznym. Pozdrawiam serdecznie :)

10 komentarzy:

  1. Super bransoletka!! Twoje obawy jak zawsze byly bezpodstawne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka imponująca, bardzo pomysłowa.
    Poncza nie pochwaliłam, bo jakoś mi umknęło, tio chwalę teraz: wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. coś pięknego, jakie Ty masz fajne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja. Pomysł super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowicie pomysłowa! Bardzo mi się podoba ta bransoletka, myślę, że na szydełku byś się szybko nauczyła, skoro na drutach śmigasz takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna :)Świetnie wymyśliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z powodu braku koralików narazie nie popełnię kolejnej bransoletki :) Ale ta jest bardzo wygodna i elastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jestem pod wrażeniem , wygląda genialnie!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips