czwartek, 27 czerwca 2013

Poduszka z szalika z kapturem

 

  Wszystko zaczęło się dawno, dawno temu od stworzenia długiego szala (ZAPRASZAM TUTAJ), który po licznych przejściach zamienił się w szal z kapturem (ZAPRASZAM TUTAJ). Nadszedł jednak czas na nowe projekty i odświeżenie wnętrza. Dodatkowo potrzebowałam miejsca w moim przepełnionym pudełku na włóczkowe wyroby.  

 Plan był prosty... 

...i w pierwszym etapie zakładał odprucie szarych plis przy kapturze. Najbardziej mozolne okazało się pozbywanie futerka, ponieważ nie miałam pojęcia gdzie kończy, a gdzie zaczyna się splot. Po mozolnym pozbywaniu się niechcianych plis  nastąpiło zszycie kaptura na krótszym brzegu.
    Szalik zszyłam na jednym z dłuższych brzegów w ten sposób, aby guziki znalazły się na środku poduszki. Po tych wszystkich procesach pozostało zszyć szal i kaptur. A oto efekty. 









15 komentarzy:

  1. Pomysłowa jesteś, super ubranko ma podusia. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna metamorfoza. Uwielbiam, gdy rzeczy, które się nam znudziły możemy przerabiać na coś nowego, co po raz kolejny zachwyca nasze oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo efektownie ta poduszka wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszła , podoba mi się. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajowa. Świetny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. masz fajne pomysły,super podusia:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta podusia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz pomysly...super podusia...slicznie

    OdpowiedzUsuń
  9. TY WIESZ ,ŻE FAJNA TA PODUCHA W WARKOCZE!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Poduszka wyszła kapitalnie !!! bardzo mi się podoba :) Może w pszyszłości zrobię sobie podobną,jak już się w koncu zdecyduję na nowy wystrój kanapy...
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda wersja szala/poduchy mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna poduszka, fajna przeróbka

    OdpowiedzUsuń
  13. O jak ja marzę o takiej! Cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna poducha ja w tej chwili jestem też na etapie takich poduch.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips