piątek, 28 stycznia 2011

Meksykański macho

    "Im bardziej będziesz zorganizowana tym więcej czasu pozostanie na przyjemności" - czyli druty :). Często dopada mnie pokusa porzucenia obowiązków domowych na rzecz przyjemnego dziergania. Szybko jednak schodzę na ziemię i zmieniam nastawienie. Zabieram się do sprzątania i rozpoczynam wyścig z czasem. Ciągle staram się wykraść go jak najwęcej na przyjemności :)
   A kiedy już mogę się zatracić w moim dzierganiu, to świat dla mnie nie istnieje. Mogę śledzić zarówno ciekawe jak i nudne filmy, te drugie potrafię jakoś ścierpieć jedynie dzięki drutom.  W trakcie jednego z takich śledztw stworzyłam towarzysza dla aniołka o ognistej naturze. Meksykański macho swą nazwę zawdzięcza obszernemu kapeluszowi i obłędnemu spojrzeniu.



  Aniołek został stworzony z końcówek włóczek i kolorowych koralików. Wzór bazowy dla aniołka znajdziecie na Lucy Bug Patterns. Reszta zależy jedynie od waszej wyobraźni. 
  Ja ubrałam aniołka w ogrodniczki. W celu wykończenia twarzy i stóp, zakupiłam pomarańczowy sznur, zróżnicowanych pod względem wielkości, korali. Oczy stworzyłam z małych, białych koralików na których narysowałam  brwi i źrenice.

  Meksykański macho służy jako ozdoba mojego kaktusa. Kiedy rano odsłaniam zasłonę, nie potrafię się nie uśmiechnąć, patrząc na jego obłędne oczy. 
 


7 komentarzy:

  1. Wyszedł Ci rewelacyjnie! Faktycznie jego oczy są obłędne, buzia sama się do niego uśmiecha :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki On jest przystojny,kapelusz rewelacja:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super aniołek! Takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne aniołki. Wyścig z czasem he he skąd ja to znam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale czaderska parka! Uśmiechuwywoływacze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna parka!
    I jaka fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam wszystkim za komentarze. Naprawde motywują mnie do dalszej pracy. Aż miło robi się na duszy, kiedy można dzielić się swoimi pomysłami z innymi Twórczymi duszami :)

    OdpowiedzUsuń