piątek, 25 lutego 2011

Ekspozytor na kolczyki

   Odwieczny problem z przechowywaniem kolczyków rozwiązałam za pomocą ramki i starej koronki. Tak naprawde rzadko chodziłam w moich kolczykach, bo zawsze brakowało mi czasu na odszukanie drugiego do pary. W szkatułce odwiecznie leżały poplątane. Lubię rzeczy, które zrobię sama i dlatego, zamiast kupić gotowy ekspozytor, zrobiłam go samodzielnie. 

   Poniżej przedstawiam dwie, nieco się różniące ramki. 





WYKORZYSTAJ RAMKĘ NA ZDJĘCIA DO EKSPOZYCJI KOLCZYKÓW

 MATERIAŁY:
- ramka na zdjęcia (do postawienia lub powieszenia),
- koronka,
- nożyczki, 
- kolczyki, 

 WYKONANIE:

1. Wycinamy z koronki kwadrat większy niż wymiary ramki.

2. Zamiast zdjęcia wkładamy do ramki koronkę, wyrównujemy i zamykamy ramkę.

3. Wieszamy kolczyki i gotowe.

Zachęcam do eksperymentowania. 



    

13 komentarzy:

  1. genialny pomysł! skopiuję, jak nic :)
    praktyczne i do tego tworzy niepowtarzalny obraz ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł,zgapię go,można?
    Też mam mnóstwo kolczyków,pochowanych po różnych szkatułkach i kiedy jakichś potrzeba-nie mogę znaleźć:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł!!!Naprawdę świetny!!!
    Do tej pory spotykałam się tylko z korkowymi tablicami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agata, Lucynka śmiało korzystajcie z pomysłu :)

    Malaala, a ja jeszcze nie widziałam korkowej tablicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyszło, mam starą ramę i powoli zbieeeeram się do wyszydełkowania koronki, może coś z tego wyjdzie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Janola, myślę że z własnoręcznie wykonaną koronką to będzie wyjątkowa ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł. Ja ostatnio wykorzystałam podkładkę od myszy (nie używałam i nie lubię). Poprzekłuwałam i świetnie spełnia zadanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł, Moje kolczyki na kieliszku wiszą.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalny pomysł, no nie mogę, ale rewelacja!!! Kreatyna duszyczka z Ciebie!
    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolność-tworzenia, każdy potrafi stworzyć własny, wyjątkowy ekspozytor. Cieszę się, że dzielicie się swoimi pomysłami ze mną :)

    Eve-Jank, nie wpadłabym na pomysł z kieliszkiem, bardzo oryginalne. Każdy sposób jest dobry, żeby nie mieć poplątanej biżuteri :)

    Guga, cieszę się, że mój pomysł Ci się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czad! a właśnie miałam zamawiac na allegro plastikowy ekspozytor
    zrobię sobie z ramki. dzięki :D :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy, to czekam z ciekawością na Twój ekspozytor. Życzę miłej zabawy przy tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie ładne te długie niebieskie kolczyki :D chcę pożyczyć :)

    Grotka :)

    OdpowiedzUsuń