wtorek, 8 lutego 2011

Włóczkowy bukiet

     Tworzenie nadaje sens życiu ....





BUKIET 

   Nie wiem, czy kwiaty które znajdują się w kompozycji  mają swoje odpowiedniki w przyrodzie :). Bukiet powstał w wyniku potrzeby zapełnienia pustego wazonu z ozdobą do bukietu ślubnego. 

   Początkowo chciałam aby znajoma stworzyła dla mnie bukiet z krepiny, ale tak długo odwlekałam odwiedziny, że sama zaczełam poszukiwanie inspiracji.

    Wzór na liście i białe róże znajdziecie pod tym adresem http://www.abc_robotek_na_drutach.republika.pl/str/dodatki.html, natomiast  wzór na dzwonki został zaczerpnięty z książki Gwen Steege "Czapki na drutach". 




7 komentarzy:

  1. Zaniemówiłam... na widok bukietu. Ależ to cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny bukiet! Dziękuję za wyróżnienie! Bardzo mi miło, że podoba Ci się mój blog! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki Candy znalazlam Twojego bloga, juz sobie dodalam w pasku. Baaaardzo spodobal mi sie Twoj sposob skracania rekawow z poprzedniego posta i wlasnie tak mam zamiar poczynic z moim Lemurem. Bardzo Ci za te inspiracje dziekuje. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny bukiet,jestem pod wrażeniem:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Ciebie zawsze można liczyć!Świetnie to zrobiłaś!To znaczy :
    - bukiet piękny
    - banerek piękny
    - dobrze mnie zrozumiałaś.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje bardzo za wyróżnienie. Piękny bukiet

    OdpowiedzUsuń
  7. Wełniana Skarpetka, myślę o zrobieniu kolejnych kwiatów, ale nie wiem kiedy zacznę realizować swój pomysł :)

    AiraArt, nie sądziłam, że takie szybkie robótki mogą dawać tak ciekawy efekt. Zachęcam do bawienia się włóczką, wyszukiwania i modyfikowania pomysłów :)

    Pimposhka, mam nadzieje, że pochwalisz się efektami swojej pracy w kwesti skracania rękawów. Jest mi miło, że dołączyłaś do grona osób czytających mojego bloga. Witaj :)

    Ogrodniczka, Eve-Jank dziękuję za docenienie moich pomysłów.

    Tkaitka cieszę się, że dobrze przekazałam wyznaczone przez Ciebie zasady. Bardzo spodobał mi się Twój pomysł na wręczanie wyróżnień.

    OdpowiedzUsuń