poniedziałek, 21 marca 2011

Czapka worek

   Wykonałam ją z włóczki, którą prezentowałam w poście o zakupach. Szczerze mówiąc i pisząc nie znalazłam przepisu na tego typu czapkę. 

   Chciałam jednak jak najszybciej uporać się z tym zamówieniem, ponieważ zawsze jak coś odwlekam to bywa, że tracę zapał i energię do danej robótki. 
   Aby sprawdzić jaka powinna być długość takiej czapki udałam się do sklepu i zmierzyłam czapkę. Ale nie wyglądało to w ten sposób, że wyciągnęłam wszystkie możliwe przyrządy przeznaczone do pomiaru i na oczach sprzedawczyni spisałam rozmiary czapki :). Otóż nie, włożyłam rękę do środka czapki i zapamietałam, że była głęboka aż do mojego łokcia. Tym sposobem nie musiałam się już martwić i kalkulować jak długą zrobić czapkę :). 
  Ponieważ włóczka ma już fantazyjny kolor, nie wybierałam ozdobnych splotów. Wykorzystałam pojedyńczy ściągacz, a nastepnie ścieg dżersejowy prawy. Udało mi się zrobić tylko jedno zdjęcie czapki, ponieważ świeżo po zrobieniu została pokochana i zabrana, a także zamówiona druga taka sama. Jak to dobrze, że kupłam więcej włóczk :) 
   

15 komentarzy:

  1. A jaka piękna skośna kratka Ci przy tym wychodzi!Fajna czapka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna czapka! Włóczka też fajna!
    Pozdrawiam bardzo wiosennie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest najlepsza pochwala, gdy jeszcze "ciepla" a juz u nowego wlasciciela. Fajna czapka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna czapka.Ślicznie wykonana i jeszcze dodatkowy efekt daje ta włóczka.Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. No świetna!!! Też takie lubię :) Dobry pomysł na mierzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obawiam się takich włóczek, bo nigdy nie widomo jaki będzie efekt końcowy ;-)(plamy , mazioły, czy co...), ale ciekawie wyszło, i najważniejsze, że pokochana została :-)
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  7. tkaitka, dostrzegłaś wzory, których ja nawet nie zauważyłam. Dziękuję :)

    eve-jank, dziękuję za komentarz i częste odwiedziny.

    guga, dziekuję i pozdrawiam równie wiosennie :)

    Antosia, masz rację najwięcej satysfakcji daje zadowolenie klienta :)

    juta, włóczka przeszła moje wszelkie oczekiwania :)

    malaala, ja mam odwieczny problem z znalezieniem takich wielobarwnych włóczek.

    Janola, ja lubię być zaskakiwana ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka wyszła rewelacyjna! Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magiczna Fabryka, dziękuję i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna czapka i najważniejsze,że od razu "się rozeszła":)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło, że zajrzałaś do mnie, a jeszcze bardziej mi miło, że jestem na Twojej liście blogów :)
    Jestem pod wrażeniem rękawiczek, bo ja niestety nie umiem (ale skorzystam z Twoich porad) - podobają mi się szare z kieszonkami :) Będę tu zaglądała z pewnością :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Lucynka, czapka szybko znalazła się u nowego właściciela, który domaga sie kolejnych wyrobów :)

    hobbytka, zapraszam do częstych odwiedziń i polecam wykonanie rękawiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to moja czapeczka :* dziekuje Kuzyneczko ;)

    OdpowiedzUsuń