poniedziałek, 14 marca 2011

Kocyk dla malucha

Idzie wiosna, czas na wiosenny kocyk.


    Lubię robić rzeczy dla malutkich. Mają w sobie dwie zalety. Pierwsza z nich to szybki efekt pracy. A druga to każdorazowe zadowolenie klienta :)  

   Jeśli jednak kiedyś stworzę coś idealnie jak w instrukcji to będzie cud. Z nowym kocykiem też spotkały mnie przygody. 
    W jednej z moich książek wyszperałam przepis na śliczny, niemowlęcy kocyk. Stwierdziłam: "to nie może być nic trudnego,  nie wymaga przecież dodawania ani odejmowania oczek, ani nawet rzędów skróconych".  Jak można jednak przypuszczać nie wszystko poszło gładko.
    Po kilku rzędach stwierdziłam, że wzór mojego kocyka znacznie się różni od tego w książce. I wtedy pojawił się dylemat: kontynuować pracę  licząc, że będę umiała powtórzyć kilka razy własny wzór, czy też pruć robótkę i skupić się na wzorze z książki? 
   Jak wiadomo, nie mam cierpliwości do prucia.   I tak dziergałam sobie dalej z nadzieją, że wszystko się uda. A jaki był finał? Błąd, który popełniłam na początku udało mi się popełniać do końca pracy.  Mimo wszystko to był mój cud :)

12 komentarzy:

  1. Ależ temu misiaczkowi jest milutko.Kocyk fajniutki.Dlatego ja nie nadaje się do robótek na drutach.Chyba nigdy nie potrafiłabym zrobić nic zgodnie ze schematem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właściwie też chyba jeszcze nic nie zrobiłam w zgodzie ze schematem...kocyk fajny, klient (misiu:)) zadowolony?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. juta, czasem warto odejść od schematu :)

    guga, klient zadowolony :) a schematy są po to żeby od nich odchodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny kocyk! Musi być bardzo malutki ... Dziękujemy za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiamy serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magiczna Fabryka, ja również dziękuję za odwiedziny i komentarze. A kocyk jest i malutki i milutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Igraszki z włóczką, dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kocyk.
    Tak trzymaj! Jak najwięcej twórz wg. własnego pomysłu. Bo te wzory i schematy w książkach, gazetkach itp. też kiedyś były wg. własnego pomysłu ich autora.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czesc!
    Wykrylam twój blog jak zagladalam na blog od Dany (Danas Fashion Blog) i cieszylam sie ze w koncu jest jakis blog z Polski który przedstawia takie fajne roboty "do it yourself"! Bardzo mi sie podoba ten kocyk a najbardziej z twoich ostatnich postach ten slodki kurczaczek!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Terra, ciekawy morał Twojego komentarza :)

    Malu, lubię blog Dany, a w szczególności jej dodatki. Cieszę się, że podobają Ci się moje prace :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny ten kocyk. Dziękuje za odwiedzanie mojego bloga i za mile słowo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. atena, cieszę się że kocyk przypadł Ci do gustu. Również dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń