czwartek, 24 marca 2011

Obręcze do zasłon

   Wiosna zachęca do działania, mimo że słońce jeszcze nieśmiało przedziera się przez chmury, kwiaty boją się zakwitnąć, a cytrynków brak. Aby to nieśmiałe słońce częściej do mnie zaglądało wyprodukowałam obręcze na zasłony. Zrobiłam je podobnie jak bransoletki, które możecie ogladać w tych postach:
  1. dwa w jednym czyli bransoletka i szkatułka 
  2. eko-bransoletka z motywem warkocza 
  3. eko-bransoletka  
   Nic nie może się zmarnować więc wykorzystałam do ich stworzenia końcówki włóczek. Wybrałam sploty warkoczowe i plecionki, które należą do moich ulubionych. 
   Synoptycy straszą, że za kilka lub kilkanaście dni wrócą niskie tempertaury i chłodne powietrze. Ja jednak mam nadzieję, że te prognozy się nie sprawdzą a wiosna zawita na stałe :).






16 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, ciepły kolorek! Ja też lubię warkocze. Jakie śliczne motylki u Ciebie przysiadły :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysl! ladnie prezentuja sie z roznymi zaslonkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje pomysły są świetne!
    Pomijając jednak kwestie zasadnicze w tym poście i we wcześniejszych, to...te kółeczkowe,motylkowe i inne dodatki są kapitalne!I bardzo chciałabym umieć umieszczać takie małe "pieprzyki" na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł, kolory i zdjęcia - świetne - fajny klimacik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i oryginalne obręcze... fajnie wyglądałyby również jako obręcze na serwetki... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ekstra pomysł. Inspirujesz. Bardzo fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł. Bardzo ładnie wyglądają. a kolor rzeczywiście wiosenno-letni - dodający energii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł.Bardzo ładnie się te obręcze pod każdą postacią prezentują.Co do wiosny u mnie się właśnie (mam nadzieję że chwilowo) rozmyśliła i gzieś poszła.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalne:)Pozdrawiam:0

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe pomysły masz ,wiesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Magiczna Fabryka, Igraszki z włóczką, eve-jank, pierduty, Lucynka, malaala dziękuję za miłe słowa :)

    Guga, kolory ciepłe, jak wiosenna pogoda. Mam nadzieję, że to słońce zostanie z Nami już na zawsze :)

    Antosia, hobbytka, Antonina, obręcze magicznie zmieniają wygląd zasłon.

    tkaitka, przygotuję kiedyś mały kursik jak dokonuję obróbki zdjęć. Cierpliwości :)

    IQ7, świetny pomysł, zapiszę do mojego planu przygotowanie obręczy na serwetki. Dziękuję za inspirację.

    Juta, u mnie wiosna powróciła :)

    Dziekuje wszystkim za wsparcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. what a wonderful idea!!♥
    greetings

    OdpowiedzUsuń