wtorek, 28 czerwca 2011

Pasiasta poduszka

  Ta poduszka przejawia moje zamiłowanie do pasków. Naprawdę unikam ich jak tylko mogę, ale czasem ulegam pokusie i zaopatruję swoją szafę w pasiaste ubrania :)

  Praca nd poduszką trwała dwa tygodnie. Do jej zrobienia wykorzystałam cztery kolory włóczki : zielony, granatowy, biały i kremowy. 

   Zależnie od nastroju można ocieplić pokój eksponując zieleń, lub wprowadzić chłód układająć poduszkę na stronie z niebieskimi paskami. Wszystko zależy od naszych chęci.


8 komentarzy:

  1. a)ładna; b) pomysłowa; c)podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego unikasz paseczków? bardzo fajna dwustronna podusia, udała Ci się :))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł a jeszcze lepsze wykonanie.Pięknie się prezentują.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna poduszeczka. Paski też mają swój urok-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna poducha, aż się w oczach mieni od tych pasków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Antonina@
    Tyle komplementów! Dziekuję pięknie.

    @guga@
    Nie lubie ubrań w paski, tak bez przyczyny, a może dlatego, że ktoś mi powiedział, że poszerzają :) Czasem jednak kupuję coś w paski, jeśli tylko bardzo, ale to bardzo spodoba się mi :)

    @juta@, @eve-jank@, @Magiczna Fabryka@, @agawu@, @malaala@
    Dziękuję Wam bardzo. Obiecuję popełnić jeszcze jakąś paskową zbrodnię :)

    OdpowiedzUsuń