poniedziałek, 17 października 2011

Biżuteria z odzysku

 KOLCZYKI, powstały z fragmentów naszyjników.

1. Głękoka czerwień. 







2. Kryształki 



 

 

 
 BRANSOLETKI. 

Pierwsza z nich powstała z dwóch rodzajów korali. W połączeniu z czerwoną, kupioną w osiedlowym sklepiku, bransoletką tworzą zgrany, trójkolorowy zestaw. Druga powstała z włóczki, zamków i metalowych obręczy, które były częścią torebki.
1. Korale


 

 


2. Włóczkowa plecionka 



 

 


INSPIRACJE Z SIECI

http://www.ruthcross.com/acatalog/Jewellery.html
http://www.ruthcross.com/acatalog/Jewellery.html
http://naszemieszkanie.wordpress.com/page/6/
modna.pl

modna.pl

15 komentarzy:

  1. Ja zawsze powtarzam uparcie, że kobieta to jest niezly kombinator i z potrzeby (która ma na pewno) jest w stanie zrobić coś pięknego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe.. popieram przedmówczynię: Kobieta to jest takie stworzenie, które musi być nie powtarzalne choćby w dodatkach:)i zawsze coś wykombinuje- dla mnie odjazdowe są pierwsze-czerwone kolczyki z naszyjnika i włóczkowa plecionka! Z inspiracji bardzo przypadła mi do gustu szara bransoleta-no bajka..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś baaaardzo kreatywną osóbka!!! Podoba mi się wszystko, ale chyba najbardziej kryształki, a może bransoletki...wszystko mi się podoba:))) bransoletka z końcówkami suwakowymi bardzo oryginalna!!! Pozdrawiam :))) czy macie już śnieg?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze kolczyki nas urzekły! Ale wszystkie pomysły są niezwykłe:) Zawsze coś ciekawego można tu obejrzeć, a i prezentowane kolory dają wiele radości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny recykling! Pomysły ekstra! Moje klimaty. A inspiracje też fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdolniacha z Ciebie ,takie fajne rzeczy porobiłaś aż oczy się do nich śmieją

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantazji Ci nie brakuje :) Śliczna biżuteria, bardzo pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej mnie zauroczyły kryształki.Ale fajne wszystko:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. och czerwone kolczyki są chyba najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  10. So many cool pieces of jewelry! I like you style!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze kolczyki są przepiękne! baaardzo mi się podobają ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. you have a great blog! please check out my blog and follow if you like, I promise to do the same for you! xx
www.lovejoice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. @Katarzyna@
    Stworzenie biżuteri z elementów już dostępnych w domu, daje dużo satysfakcji.

    @agadzieje@
    Pierwsze, czerwone kolczyki rzeczywiście mają w sobie tajemnicę i myślę, że przydadzą się na większe wyjścia. Naszyjnika, z którego powstały, nie nosiłam już od czasów liceum, postanowiłam go więc przerobić. Włóczkowa plecionka powstała w jeden wieczór i należy do błyskawicznych robótek :). Inspiracje znalezione w sieci też mnie zachwycają, bo jeszcze rok temu nie przypuszczałabym, że z włóczki można tyle stworzyć. Jeśli się nie mylę, to szara bransoletka została zrobiona z cienkiej wstążki.

    @guga@
    Włóczkowa plecionka jest powtórzeniem wzoru z białego szalika, który prezentowałam w wpisie "Szalik na kilka sposobów". Najbardziej podobają się mi w tej bransoletce fragmenty zamków.

    @Magiczna Fabryka@
    Rzeczywiście kolorowo prezentuje się moja biżuteria :)

    @KasiaN@, @Lucynka@, @iwona150@, @agawu@, @Lila@
    Ciesze się, że biżuteria z odzysku ma tylu zwolenników.

    @juta@
    Na początku obawiałam się, że kryształki będą za ciężkie i nie będą się nadawały do noszenia. Na całe szczęście natychmiast po ich założeniu obawy zniknęły.

    @Ninette@, @Arabesque@
    Przyznam się szczerze, że czerwone kolczyki to również moi faworyci :)

    @Fabrizia Spinelli@, @LOVE JOICE@
    Thank you.

    OdpowiedzUsuń