środa, 5 października 2011

Inspiracje

   Inspirację można spotkać wszędzie. Ja kolejną spotkałam w BIEDRONCE. Czapka, którą prezentuje pani na okładce gazetki jest rewelacyjna, ale to wzór na sweterku powala na kolana i do tego ta piękna kolorystyka. Jesień wcale nie musi być nudna, tym bardziej, że pogoda narazie jest przepiękna. Postaram się rozszyfrować  wzór sweterka i wkomponować go w jakiś włóczkowy wyrób. 
  Gdzie Wy szukacie swoich inspiracji? Ja przeszukuje internet, śledzę ulicę i wertuje gazety. Czasem nie udaje się nic odszukać, ale czasem wpadają w ręce prawdziwe perełki.  
   


6 komentarzy:

  1. Czapulka bardzo fajna! Urocze kolorki! Wzory żakardowe super! Mnie może zainspirować chyba wszystko...i gazetki, i ludzie na ulicy i oczywiście internet...kopalnia pomysłów:))) nie raz wszystko się zlewa w jedno i wykombinowany pomysł ucieka z głowy...:)))Pozdrawiam cieplutko, pa!

    OdpowiedzUsuń
  2. @guga@
    Szukamy inspiracji w tych samych miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ta czapeczka. Faktycznie inspiracje można znaleźć wszędzie

    OdpowiedzUsuń
  4. @eve-jank@
    Czapka jest świetna, ale myślę, że wymaga dużego nakładu pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z inspiracjami bywa tak różnie że nie da się tego określić w kilku słowach.Może głupio się przyznawać ale do mnie przychodzą nawet podczas snu:)))))))))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. @juta@
    Też bym chciała, żeby inspiracje nachodziły mnie w śnie :)

    OdpowiedzUsuń