wtorek, 11 października 2011

Lista czapek o których marzę

I CZAPKI Z OZDOBAMI

  Pierwsze czapki spodobały mi się ze wzgledu na guziki, które według mnie nadają niepowtarzalny charakter i styl.

http://www.photostarting.com/Sport/knit-beret-pattern.html
  Czy taka czapka jest trudna do stworzenia? Myślę, że nie powinna sprawić problemów. Proponowałabym zrobić ją wzorem perłowym na drutach ponczoszniczych lub z żyłką, bo jak już wiecie czapki bez szwów bardzo przypadły mi do gustu. 
http://worldwidehat.com/cute-beret-beanie-winter-womens-be307g-p-1034.html?osCsid=ci7fnqceje65ou4e6ohj1v65h7
  Ozdobny pasek, do którego przyszyte są guziki można zrobić osobno i przyszyć do gotowej czapki, a jeśli chodzi o guziki to wyobraźnia sama podpowie jakie należy wybrać, a wybór naprawdę jest ogromny. Dla dzieci można zastosować ozdobne guziki w kształcie zwierząt, kwiatków lub listków. Taką czapkę można łatwo odmienić, zmieniając jedynie guziki. Tym sposobem za kilka złotych można odświeżyć swój wygląd.  
   Ostatnia z tej seria wyglada rewelacyjnie z kokardą w kontrastowym kolorze. 

http://www.riverisland.com/online/women/accessories/hats/black-contrast-bow-beanie-hat-608793
  
II CZAPKI Z NAUSZNIKAMI 

  Przy takim nakryciu głowy nie będzie problemów z marznącymi uszami. Wzoru pierwszej czapki rozszyfrować nie potrafię, ponieważ  technika tworzenia guzków jest mi narazie obca. To co mi się najbardziej w niej spodobało  to  nauszniki,  pompon i  warkoczowe sznurki :). Druga zachwyciła mnie efektownymi pomponami.
http://worldwidehat.com/beanie-c-69.html?osCsid=76p4c9l4ol3umdij0ojfj511t6
http://www.riverisland.com/online/women/accessories/hats/cream-peruvian-fur-pom-pom--hat-594643

III CZAPKI "BOMBELKOWE"

  Wyglądają  lekko, a przy tym dają ciepło. Druga z nich zachwyciła mnie połączeniem  niebieskiego i czerwieni.  Kwiat można wykonać jako broszkę i dopinać do czapki lub innej części garderoby. To niewiarygodne jak jeden element może zmienić wygląd czapki. Jak wiadomo diabeł tkwi w szczegółach więc warto kombinować.
http://maviay12.blogspot.com/2011_01_01_archive.html
   
 IV CZAPKI Z MOTYWEM WARKOCZA

  Warkocze lubię ponad wszystkie wzory, nie mogę więc zapomnieć o czapkach z ich motywem. To tylko jeden z wielu przykładów warkoczowych wzorów, które można zastosować. Ważne, aby przed rozpoczęciem pracy dobrze rozliczyć wszystkie oczka, aby nasza praca nie poszła na marne. Jest to czasami element czasochłonny, ale w finale pracy zawsze okazuje się, konieczny.  

http://styletab.blogspot.com/2008/11/im-usually-not-huge-fan-of-head.html 









14 komentarzy:

  1. Pierwsza nas zachwyciła! Drewniane guziki dodają uroku. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Magiczna Fabryka@
    Tak niewiele trzeba, żeby czapka nabrała cech wyjątkowości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również najbardziej spodobały się te ozdobione guzikami:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. superzaste! oj szkoda że nie lubię nosić czapek,ale wzorki godne uwagi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te czapki - chociaż sama nie chodzę w czapkach, to podziwiam u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne czapki, super zestawienie. Jak dla mnie to te z guziczkami górą :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. moje czapki faworytki to szara z guziakmi, nausznikowa bąbelkowa i ta niebieska z kwiatem:) jest w czym wybierać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och... jakie ładne czapki. Moja mam mówi, że mam nieczapkową urodę, bo w każdej wyglądam idiotycznie.
    Ale najbardziej podoba mi się niebieska z kwiatkiem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha chyba Ci sie nudzilo :) wiekszosc z nich jest prosta w wykonaniu, jedynie te bombelkowe moga byc ciezkie do wykonania, chociaz nikt nie mowi, ze nie mozliwe :))

    OdpowiedzUsuń
  10. @juta@, @Mrs. Knitters@
    Czapki z guzikami niosą z sobą ciepło, może dlatego tak się podobają. Szczególnie te z drewnianymi guzikami zachwycają.

    @Anka@
    Ciężko się zdecydować, którą czapkę wybrać na nadchodzącą zimę :)

    @iwona150@, @hobbytka@
    Ja też nie lubiłam nosić czapek, ale z czasem się do nich przekonałam :)

    @agadzieje@, @Ninette@
    Ja szaleję za szarą z nausznikami.

    @Katarzyna@
    Zapewniam, że mi się nie nudzi ;) Szukanie inspiracji jest zajmujące :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta czapka szara z uszami jest bombowa!!!Zresztą wszystkie są ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. @malaala@
    Chyba nabieram ochoty na zrobienie tej szarej czapki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super czapki.pozdrawiam.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń