Przejdź do głównej zawartości

Siedem cudów DIY

 
  Przedstawiam Wam listę siedmiu prawdziwych skarbów, które można samodzielnie stworzyć, przy odrobinie wysiłku, dobrych chęci i fantazji.

1. Naszyjnik ze starych bluzek. Mimo że, ostatnio można spotkać tego typu naszyjniki na każdym kroku, to ten jest naprawdę wyjątkowy i oryginalny. Połączenie różnych materiałów i kolorów nadaje całości niepowtarzalny charakter.

www.homageblog.com/2010/03/18/diy-t-shirt-scarfnecklace/

2. Do czego można wykorzystać agrafki? W dość nietypowym wydaniu znajdziecie je w tym naszyjniku. Jak dla mnie to świetna propozycja. Naszyjnik wygląda nowocześnie i zadziornie, a w razie, gdy będzie nam potrzebna agrafka, zawsze będziemy ją mieć pod ręką ;). Na stronie znajdziecie instrukcję KROK PO KROKU.

www.monoxious.com/diy-fashion-tutorial-tom-binns-safety-pin-necklace/

3. Jak ocalić starą koszulę od wyrzucenia? Zrób z niej naszyjnik. Na stronie znajdziecie instrukcję KROK PO KROKU jak z kołnierzyka, mankietów i łańcuchów stworzyć nowe akcesoria.

www.monoxious.com/diy-post-collared-chain-necklace-diy-tutorials/

4. Powiało romantyzmem - połączenie kolorów nie pozwoli pozostać niezauważonym. Jeśli w swojej szafie znajdziesz zapomnianą apaszkę to możesz nadać jej nowe życie tworząc z niej rusztowanie dla korali. 
www.essentialdiy.tumblr.com/post/4415799596/love-maegan-maeg-it-yourself-wood-bead

www.craftstylish.com/item/51207/grape-toscha-necklace
5. Jeśli ktoś kocha modułowe bransoletki, tak jak ja ( kocham je chociaż żadnej nie posiadam ;) ) to ten naszyjnik również przypadnie mu do gustu. Zaletą tego typu biżuterii jest możliwość wymiany poszczególnych elementów. Tym sposobem możemy mieć niezliczoną liczbę ciekawych modyfikacji. 

pippinandpearl.com/2011/04/diy-round-up-anthropologie-inspired-necklaces/

6. Propozycja dla majsterkowiczów. Zajrzyj do garażu swojego mężczyzny, a znajdziesz tam wiele drobnych elementów, które pozwolą ci stworzyć coś nowego i zaskakującego jak ten naszyjnik zamieszczony na zdjęciu.

www.dynamix.pinger.pl/a/2011/3/22/

7. Morze elementów. Tytuł mówi sam za siebie. W tym naszyjniku jest wszystko. Przy takim detalu wystarczy założyć małą czarną i wejście godne królowej macie zapewnione. Na stronie znajdziecie instrukcję KROK PO KROKU.
www.lula.pl/lula/1,94041,7509402,DIY___naszyjnik_XXL.html

A Wam, który naszyjnik podoba się najbardziej?

Komentarze

  1. Ten dla majsterkowiczów, odpowiadając na Twoje pytanie.Ale wszystkie rzeczywiście bardzo intrygujące:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany tyle pomysłów na wykorzystanie niepotrzebnych rzeczy. Szkoda tylko że biżuteria nie w moim stylu, ale i tak bardzo efektowna

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogie blogowiczki, sama jeszcze żadnego "cudu DIY" nie stworzyłam, ale gdy tylko na jakiś się zdecyduję, natychmiast Was o tym poinformuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić czapkę z nausznikami?

Zawsze zaczynam od zrobienia nauszników, które robię jednocześnie. Czapka powstała z pojedynczej nitki włóczki Puchatka (100% anilana, 100 g/147 m).

Wykonanie:
Na druty 4 mm nabieram po 5 oczek + 2 oczka brzegowe. Cały czas pracujemy oczkami prawymi (ścieg francuski).

rząd 1:1 o.b., 5 o.p. 1 o.b.
rząd 2:1 o.b., 1 o.p., dodajemy jedno oczko, 3 o.p., dodajemy jedno oczko, 1 o.p., 1 o.b.(mamy 7 oczek + 2 oczka brzegowe)
rząd 4:1 o.b., 1 o.p., dodajemy jedno oczko, 5 o.p., dodajemy jedno oczko, 1 o.p., 1 o.b.(mamy 9 oczek + 2 oczka brzegowe)

rząd 6:1 o.b., 1 o.p., dodajemy jedno oczko, 7 o.p., dodajemy jedno oczko, 1 o.p., 1 o.b.(mamy 11 oczek + 2 oczka brzegowe)

rząd 8:1 o.b., 1 o.p., dodajemy jedno oczko, 9 o.p., dodajemy jedno oczko, 1 o.p., 1 o.b.(mamy 13 oczek + 2 oczka brzegowe)

rząd 9-17: 1 o.b., 13 o.p. 1 o.b.

rząd 18:1 o.b., 1 o.p., dodajemy jedno oczko, 11 o.p., dodajemy jedno oczko, 1 o.p., 1 o.b.(mamy 15 oczek + 2 oczka brzegowe)

rząd 20:1 o.b., 1 o.p., dodajemy jedno oczko, 1…

Jak zrobić rękawiczki z pięcioma palcami?

Oddając kiedyś płaszcz do szatni, zobaczyłam na dłoniach nieznajomej dziewczyny kremowe rękawiczki z motywem, którego nie potrafię teraz w całości odtworzyć. Pamietam jednak, że pani obsługująca mnie i nieznajomą również nie kryła zachwytu nad tym arcydziełem. Wtedy nie wyobrażałam sobie, że kiedykolwiek będę potrafiła stworzyć coś podobnego.     Mijały miesiące, a rękawiczki na trwałe wbiły się w moją pamięć. Uznając jednak ich wykonanie za zbyt trudne, nawet nie podejmowałam próby nauki.     Aż nadszedł czas, gdy Zielona Dusza podsunęła mi książkę o robótkach z opisem pracy nad rękawiczkami. Wtedy stworzyłam plan. W czasie gdy ja przeszukiwałam stare zbiory włóczki, Pan X odwiedzał pasmanterie w celu zakupu odpowiednich drutów.  Zaopatrzona we wszystkie potrzebne sprzęty, a także obawę zasiadłam do pracy. I zakochałam się w tym dzierganiu...   Kremowe rękawiczki to już kolejna para, która wyszła spod mojej reki. Została stworzona na specjalne zamówienie mojej Rogatej Bratniej Duszy.

RĘK…

Jak zrobić czapkę z motywem warkocza - instrukcja.

CZAPKA Z MOTYWEM WARKOCZA


Materiały: - 100 gram, włóczka Kotek, 100 % akryl, 300 m / 100 g,  50 w kolorze khaki (zgniła zieleń) i  złotej (musztardowa) - druty 5,5 mm, - igła, - nożyczki,
Wykonanie: 1. Na druty nabieramy nitką podwójną 60 oczek + 2 oczka brzegowe i przerabiamy 8 rzędów ściągaczem pojedyńczym.

2. Zmieniamy włóczkę na musztardowąi przerabiamy dziewiąty rząd oczkami prawymi, wyrabiając z każdego oczka lewego dwa prawe. Tym sposobem liczba oczek zwiększa się do 90 (+2 oczka brzegowe). Zawsze stosuję ten zabieg, jeśli wprowadzam warkocze do wzoru, ponieważ moje włóczkowe warkocze zmniejszają obwód czapki. 

3. W 10 rzędzie przerabiam oczka następująco (lewa strona czapki): *12 oczek lewych, 6 oczek prawych*, ten schemat powtarzam do końca rzędu.  W mojej czapce zastosowałam warkocze na 12 oczek prawych, które będą biegły z prawej strony czapki, dlatego gdy jestem na lewej stronie czapki muszę te oczka przerobić jako lewe. W mojej czapce będzie 5 warkoczy.

4. W 11 rzędziekrzyżujem…