czwartek, 3 listopada 2011

Torebka na złote, jesienne dni

  Powstała z włóczki, która kiedyś tworzyła sweterek pochodzący z Zakopanego ( z lat 80. ubiegłego wieku ;)). Jak już wspominałam, nie mam cierpliwości do prucia włóczki, rozplątywania guzków i likwidowania szwów, dlatego cieszy mnie, że znajduję osobę, która z chęcią i cierpliwością robi to za mnie. Z tej samej włóczki, która stanowi znaczącą część moich zapasów, stworzyłam torebkę, o której pisałam w lutym. 


  Ze  starej torebki, która należała do moich ulubionych, ale została nadszarpnięta przez ząb czasu, wykorzystałam rączki, podszewkę oraz zamki, z starego paska zrobiłam mocowanie dla rączek. Wykończenie torebki okazało się procesem dłuuugotrwałym i wymagającym cierpliwości oraz kilku podejść.
 


  Torebka została już przetestowana i mimo moich obaw nic z niej nie odpada ani nie wypada. 


24 komentarze:

  1. Fantastyczna torebka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna torba! Aż mi się marzy taka, ale jak dla mnie za dużo roboty... Podziwiam całym sercem

    OdpowiedzUsuń
  3. @Joanna@, @KasiaN@
    Gdy przebrnie się przez wszystkie etapy stworzenia takiej torebki, każda kolejna wydaje się łatwiejsza do zrobienia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze! Prezentuje się naprawdę rewelacyjnie! Bardzo oryginalny pomysł i świetne wykonanie! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Magiczna Fabryka@
    Jest mi magicznie miło przeczytać tyle miłych słów.

    OdpowiedzUsuń
  6. @ankaskakanka@
    Również pozdrawiam i pracuję nad projektem kolejnej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!!Idealna na jesienne dni ,bo tak ciepło wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Udana, oryginalna, ciekawa! Taka torbę warto mieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. @malaala@
    Mam nadzieję, że będzie mi słuzyć w same pogodne dni i oby takich było jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna i bardzo oryginalna i jak zwykle u Ciebie pomysłowo:))) Pozdrawiam:))0

    OdpowiedzUsuń
  11. @Antonina@
    Marzę, aby ta torba służyła mi jak najdłużej. Lubię duże, pojemne torby, bo zawsze noszę ze sobą mnóstwo (czasem niepotrzebnych) rzeczy.

    @guga@
    Również pozdrawiam i dziękuję, że tak często mnie odwiedzasz. Oby moje i Twoje pomysły nigdy się nie wyczerpały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super Ci wyszła ta torebka. Bardzo ładnie wszystko skomponowałaś. Ja się przymierzam do uszycia torby dla siebie. Tak mi się zamarzyło coś nowego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna torebka!! Super, ze masz tak duzo zapalu, by tworzyc takie cudaki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. @eve-jank@
    Ja przymierzam się do uszycia torby z fioletowego sztruksu, ale odkładam to w czasie, aż będę całkowicie pewna swojego projektu.

    @Katarzyna@
    Już latem chciałam stworzyć torebkę, ale plany sie troche pozmieniały. "Co sie odwlecze to nie uciecze" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @iwona150@, @Lucynka@
    Bardzo Wam dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka jest absolutnie genialna... Moja się może schować... :/

    OdpowiedzUsuń
  17. @Ninette@
    :):) Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podobają takie włóczkowe torby - świetnie Ci wyszła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. @hobbytka@
    Torba jest bardzo wygodna, wszędzie ją ze sobą noszę i naprawdę spisuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń