środa, 21 grudnia 2011

Bombka z warkoczami i wzorem ryżowym




  Gdy w tamtym roku odkrywałam tajemnicę tworzenia BOMBEK NA DRUTACH, wiedziałam, że któregoś dnia chciałabym stworzyć bombkę z prawdziwego zdarzenia, która byłaby przeplataną warkoczami i odzwierciedlała moje zamiłowanie do drutów.







  Bombkę wykonałam na drutach 2,5 mm. Pierwotnie były to druty z żyłką. Gdy zaczynałam się uczyć robótek na drutach pończoszniczych wydawało mi się, że właśnie te druty są bardzo drogie, dlatego postanowiłam odrobinę pokombinować i zakupiłam dwie pary drutów z żyłką (koszt 2,50/ sztukę), a następnie pozbawiłam je żyłki. Tym sposobem uzyskałam cztery krótkie druty. Odradzam robienie na tego rodzaju drutach, ponieważ są zaostrzone tylko z jednej strony, a z drugiej nadal wystaje koniec żyłki. Lepiej zainwestować w druty pończosznicze, bo już wiem, że naprawdę nie są drogie.

    Ponieważ w tym roku czas pędzi jak oszalały, a święta pukają już do moich drzwi, muszę się pospieszyć ze swoimi planami i stworzę jedynie dwie bombki. Pierwszą z nich prezentuję poniżej, druga jest w trakcie pracy. Koniecznie chcę uporać się z moimi dekoracyjnymi zamiarami do soboty, a ponieważ dzień bez drutów w ręce i zrobieniu chociaż jednego rzędu robótki, jest dla mnie dniem straconym, zabieram się do pracy.   











12 komentarzy:

  1. Imponująca - pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę bombkę na drutach, super wygląda. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda w tym ubranku :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombowe te twoje bombki:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super ta Twoja bombka w ubranku zrobionym na drutach

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zrobiłaś bombkę i teraz w ubranku ślicznie wygląda!!! Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzyłam o takiej bombce i w tym roku marzenie się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń