środa, 14 grudnia 2011

PONCHO KOKOTKA Rozdział pierwszy - KARCZEK


  W 2009 roku kupiłam wydanie specjalne Sabriny "Peleryny, szale, torebki" i zamarzyłam o wszystkich cudownych wyrobach z tej gazetki. Niestety w tamtym czasie moje umiejętności dziergania ograniczały się do zrobienia prostego szalika. Myślałam nawet o zleceniu tej robótki znanej Dziewiarce, chciałam zrobić wszystko, żeby mieć chociaż jedno takie poncho.
   Niestety Dziewiarka rozłożyła bezradnie ręce, twierdząc, że ona się tego zadania nie podejmie. Zrezygnowałam, ale często powracałam do gazetki i zachwycałam się. I tak minęły dwa lata, ja dostałam dwa stare swetry, a w mojej głowie pojawiło się równanie:

SPRUTY SWETER TATY + SPRUTY SWETER KOKOTKA = PONCHO KOKOTKA

   Wiadomo ja pruć nie lubię, ale jak zwykle uzyskałam pomoc w tym temacie. Przy tworzeniu karczka inspirowałam się modelem 9 "Brązowe poncho" i modelem 16  "Zielona torebka z warkoczami" z Wydania Specjalnego Sabriny. Peleryny, szale, torebki" 4/2009. 

  




Dane techniczne:
druty: 4,5 mm

12 komentarzy:

  1. Świetnie Ci to wychodzi! Czekam na końcowe fotki.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie się zapowiada :) ja również czekam na efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za pasjonujący film! Czuje niedosyt, bo jestem ciekawa dalszego ciągu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z tym filmem był trafiony. Oglądałam i uśmiechałam się sama do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że u mnie w szkole takich równań na matematyce nie było... A później by była część praktyczna. Aż się rozmarzyłam...
    Pozdrawiam :)
    zocha

    OdpowiedzUsuń
  6. filmik super. Czekam na całe gotowe poncho na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieustająco Kokotku podziwiam Twoją kreatywność.Najbardziej czego nie lubię, to właśnie prucie.Świetnie że Masz pomocnika.
    Jestem pełna uznania dla Twoich fantastycznych pomysłów.Dzisiaj jest to filmik:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta zielona torba z warkoczami jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie to wygląda i zapowiada się naprawdę ciekawe poncho...

    OdpowiedzUsuń
  10. O widzę, że dziewczynka uczy się wstawiać własne filmiki...fajnie, fajny pomysł!!! A warkocze to coś co lubię bardzo, bardzo:) Ponczo na pewno będzie fantastyczne!!! Kłaniam się nisko i pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie jest mój komentarz:)? Halo, halo:))))))) Buziaczki przesyłam, słoneczne w słoneczny dzień:)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Poncho w całości już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń