Przejdź do głównej zawartości

MIŚ? N!ETOPERZ? - co widzisz na obrazku?


  Zrobiłam szalik z główkami misia, które (nie wiem dlaczego) przypominają mi nietoperza (tylko kiełków brakuje). Szalik będzie spóźnioneym prezentem Mikołajkowym. Głowy zrobiłam według własnego projektu i były najbardziej pracochłonnym elementem szalika. 


  Z zamiarem zrobienia takiego szalika nosiłam się już od listopada, ale miałam problem z estetycznym łączeniem włóczki na brzegach, całe szczęście doznałam olśnienia i mogłam zrealizowac moje plany.

  U mnie zima w pełni więc mam nadzieję, że szalik przyda się małemu kawalerowi :) Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

Komentarze

  1. szalik wspaniały, a zima taka piękna, u mnie niestety jest bardzo mało śniegu, tak ciut ciut...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pada już drugi dzień i jest bajkowo biało :)

      Usuń
  2. Świetny, pomysłowy szalik. Dla młodej panny, lub kawalera to doskonały prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie przypominaja misia koalę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miś, nietoperz...Nie ważne!!! Ważne, że wesołe minki mają i zapewne będzie miłym prezentem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja widzę misia, misia robiącego małego zeza:))) Ale fajny pomysł wpadł Ci do głowy, super!!! Mały kawaler na pewno będzie zachwycony, misio tak pięknie się uśmiecha:))) Ale zima, taką bialutką, puchatą uwielbiam!
    Pozdrawiam serdecznie, miłej niedzieli:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ma zeza, ale to tylko dodaje mu uroku :)

      Usuń
  6. OPOS jak nic! taki z Epoki Lodowcowej, o taki:

    http://images4.fanpop.com/image/photos/17000000/Possum-s-rule-ice-age-crash-and-eddie-17056745-187-208.jpg

    :D świetny szaliczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozbawiłaś mnie tym komentarzem. Takiej odpowiedzi się nie spodziewałam.

      Usuń
  7. Ja widzę misia, ale im dużej się przyglądam........Tak po za tym to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę tylko przedbić się przez zaspy i wręczyć prezent.

      Usuń
  8. ja widze misia z bajki lub programu, tylko nie pamietam jakiego niestety, ale misia zdecydowanie ;) i podoba mi sie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy projekt tego typu, dlatego cieszę się, że przypadł tylu osobą do gustu.

      Usuń
  9. A ja widzę cudną,pomysłową i pięknie wykonaną pracę.Pozdrawiam IrenaS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Irenko ;) to Twój pierwszy komentarz na moim blogu. Jak zwykle jesteś nieoceniona. Ściskam mocno

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jak to miło, że ktoś też widzi nietoperza.

      Usuń
  11. coś pomiędzy misiem a nietoperzem, ale co najważniejsze z ładnym uśmiechem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech miał być typowo Misiowy, ale plany się zmieniły i jest jaki jest :)

      Usuń
  12. ja bym misia obstawiała ;) :) właśnie tu trafiłam i zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Ciebie serdecznie, zostań jak najdłużej :)

      Usuń
  13. Piękny szaliczek. Ale zima, u mnie nie ma śniegu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zima pełną parą. Pług za pługiem jeździ, łopaty do odśnieżania wykupione a dzieciaki zadowolone.

      Usuń
  14. Super szaliczek! Na pewno spodoba się dzieciaczkowi :)) tez jestem za misiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mężczyznami nigdy nic nie wiadomo, ale mam nadzieję, że ten mały mężczyzna polubi ten szalik.

      Usuń
  15. Dla mnie chyba jednak miś ;)) i to uroczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) Chyba najwięcej głosów jest na Misia :):):)

      Usuń
  16. Nietoperz! Bo głową na dół, ale ja się muszę przyznać, że widzę dwa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) dwa nietoperze, aby nie były samotne :)

      Usuń
  17. Dla mnie 100% misia:))))I to bardzo fajnego.U mnie też trochę zimy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dużo zimy, mogę komuś sprzedać odrobinę śniegu.

      Usuń
  18. Raczej miś:) Jakby Koala:) Szalik cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koala - to też dobre podsumowanie :)

      Usuń
  19. Misiol wyśmienity, nie ma to jak szalik na wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kolejny stworzę z głowami owieczek :)

      Usuń
  20. Çok sevimli bir atkı ben çok beğendim eline sağlık.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić czapkę z nausznikami?

Zawsze zaczynam od zrobienia nauszników, które robię jednocześnie. Czapka powstała z pojedynczej nitki włóczki Puchatka (100% anilana, 100 g/147 m).

Wykonanie:
Na druty 4 mm nabieram po 5 oczek + 2 oczka brzegowe. Cały czas pracujemy oczkami prawymi (ścieg francuski).

rząd 1:1 o.b., 5 o.p. 1 o.b.
rząd 2:1 o.b., 1 o.p., dodajemy jedno oczko, 3 o.p., dodajemy jedno oczko, 1 o.p., 1 o.b.(mamy 7 oczek + 2 oczka brzegowe)
rząd 4:1 o.b., 1 o.p., dodajemy jedno oczko, 5 o.p., dodajemy jedno oczko, 1 o.p., 1 o.b.(mamy 9 oczek + 2 oczka brzegowe)

rząd 6:1 o.b., 1 o.p., dodajemy jedno oczko, 7 o.p., dodajemy jedno oczko, 1 o.p., 1 o.b.(mamy 11 oczek + 2 oczka brzegowe)

rząd 8:1 o.b., 1 o.p., dodajemy jedno oczko, 9 o.p., dodajemy jedno oczko, 1 o.p., 1 o.b.(mamy 13 oczek + 2 oczka brzegowe)

rząd 9-17: 1 o.b., 13 o.p. 1 o.b.

rząd 18:1 o.b., 1 o.p., dodajemy jedno oczko, 11 o.p., dodajemy jedno oczko, 1 o.p., 1 o.b.(mamy 15 oczek + 2 oczka brzegowe)

rząd 20:1 o.b., 1 o.p., dodajemy jedno oczko, 1…

Jak zrobić rękawiczki z pięcioma palcami?

Oddając kiedyś płaszcz do szatni, zobaczyłam na dłoniach nieznajomej dziewczyny kremowe rękawiczki z motywem, którego nie potrafię teraz w całości odtworzyć. Pamietam jednak, że pani obsługująca mnie i nieznajomą również nie kryła zachwytu nad tym arcydziełem. Wtedy nie wyobrażałam sobie, że kiedykolwiek będę potrafiła stworzyć coś podobnego.     Mijały miesiące, a rękawiczki na trwałe wbiły się w moją pamięć. Uznając jednak ich wykonanie za zbyt trudne, nawet nie podejmowałam próby nauki.     Aż nadszedł czas, gdy Zielona Dusza podsunęła mi książkę o robótkach z opisem pracy nad rękawiczkami. Wtedy stworzyłam plan. W czasie gdy ja przeszukiwałam stare zbiory włóczki, Pan X odwiedzał pasmanterie w celu zakupu odpowiednich drutów.  Zaopatrzona we wszystkie potrzebne sprzęty, a także obawę zasiadłam do pracy. I zakochałam się w tym dzierganiu...   Kremowe rękawiczki to już kolejna para, która wyszła spod mojej reki. Została stworzona na specjalne zamówienie mojej Rogatej Bratniej Duszy.

RĘK…

Jak zrobić czapkę z motywem warkocza - instrukcja.

CZAPKA Z MOTYWEM WARKOCZA


Materiały: - 100 gram, włóczka Kotek, 100 % akryl, 300 m / 100 g,  50 w kolorze khaki (zgniła zieleń) i  złotej (musztardowa) - druty 5,5 mm, - igła, - nożyczki,
Wykonanie: 1. Na druty nabieramy nitką podwójną 60 oczek + 2 oczka brzegowe i przerabiamy 8 rzędów ściągaczem pojedyńczym.

2. Zmieniamy włóczkę na musztardowąi przerabiamy dziewiąty rząd oczkami prawymi, wyrabiając z każdego oczka lewego dwa prawe. Tym sposobem liczba oczek zwiększa się do 90 (+2 oczka brzegowe). Zawsze stosuję ten zabieg, jeśli wprowadzam warkocze do wzoru, ponieważ moje włóczkowe warkocze zmniejszają obwód czapki. 

3. W 10 rzędzie przerabiam oczka następująco (lewa strona czapki): *12 oczek lewych, 6 oczek prawych*, ten schemat powtarzam do końca rzędu.  W mojej czapce zastosowałam warkocze na 12 oczek prawych, które będą biegły z prawej strony czapki, dlatego gdy jestem na lewej stronie czapki muszę te oczka przerobić jako lewe. W mojej czapce będzie 5 warkoczy.

4. W 11 rzędziekrzyżujem…