wtorek, 7 lutego 2012

Bąbelki i niedokończony sweterek

Z mojego dziergania wyszedł taki oto fragment sweterka. Z przykrością muszę jednak stwierdzić, że nie mam pomysły na dokończenie modelu. Dodatkowo nie mam też wystarczającej ilości włóczki. Robótka zostanie więc schowana mimo że, szkoda mi tych wzorów i bąbelków (knitting bobbles), których nareszcie nauczyłam się robić.


  Te bąbelki to świetny element dekoracyjny. Urzeka mnie, kiedy robótka nabiera przestrzenności, dlatego tak bardzo kocham wszelkiego rodzaju dziergane warkocze, a teraz i boobles.
  Bąbelki mnie przerażały, a okazało się, że robi się je łatwiej niż warkocze i wszelkie inne plecionki. Filozofia bąbelków opiera się na cierpliwości, ponieważ przy dużej robótce, gdzie trzeba wykonać kilkanaście takich elementów, wykonanie jednego rządka wydłuża się w nieskończoność.
  Białe bąbelki na ciemnym tle wyglądają wyjątkowo i sprawiają, że robótka nabiera szlachetności. Na razie żegnam się z tą robótką, skrycie żałując, że nie udało mi się jej wykończyć. Wierzę jednak głęboko, że którejś nocy przyśni mi się rozwiązanie. Pozdrawiam serdecznie



22 komentarze:

  1. Znając życie, to w którymś momencie zapali się żaróweczka, zaszalejesz, pokombinujesz i powstanie kolejne cudo, bo zapowiada się baaardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja żaróweczka zaczęła mrugać :):):)

      Usuń
  2. Slicznie wygląda nawet taki niedokończony, a może małe bolerko z niego zrobisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę coś zrobić, bo szkoda pracy włożonej w robótkę.

      Usuń
  3. Może dokończysz białym kolorem. Fajny karczek. Albo zostaw dorób frędzle na dół i zrób z tego taki ocieplacz na ramiona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o dorobieniu białego dołu, tylko muszę dokupić włóczkę i jeszcze nie jestem do tego pomysłu przekonana.

      Usuń
    2. Też miałam to zaproponować. Biały w końcu łatwiej dobrać, niż turkusowy (o ile mój monitor nie kłamie)

      Usuń
    3. Chyba się skuszę na białą włóczkę, bo z turkusem rzeczywiście może być problem, tym bardziej, że kupiłam go w sh. Powoli rodzi się pomysł na wykończenie, zobaczymy co przyszłość przyniesie.

      Usuń
  4. szkoda że idzie do szafy ,a nie da się dokupić włóczki?
    co do dołu zrobiłabym biały i na samym dole ozdobiłabym gwiazdami czyli odwrotnie do góry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wasze pomysły są dla mnie bardzo pomocne i możliwe, że dokończę jednak sweterek.

      Usuń
  5. Pięknie wygląda!! Musisz coś fajnego na zakończenie wymyśleć, bo szkoda do szafy chować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myslę, że szkoda, dlatego muszę zebrać siły i coś wymysleć.

      Usuń
  6. Jestem pewna, znając Twoją kreatywność,że tak piękna robótka nie ma szans na dłuższe poleżenie:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, muszę chwilę odpocząć od tej robótki i wtedy napewno napłyną nowe pomysły.

      Usuń
  7. O jakie bąble fajne :):) Na pewno w niedługim czasie znajdziesz pomysł na robótkę. Czasem tak jest, że fragment musi odleżeć swoje ustawowe i później powstaje z niego cacuszko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a bąbelki pokochałam.

      Usuń
  8. bardzo lubie bąbelki.
    nie chowaj do szafy,,ja bym tez zrobiła dół biały, moze tylko babelki turkusowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba rzeczywiście biały dół będzie dobrym rozwiązaniem.

      Usuń
  9. Oj szkoda, bąbelki urocze! Też jesteśmy za białym dołem:) Zresztą wierzymy w Twoją kreatywność i pewnie jak zawsze zaskoczysz nas jakimś ciekawym rozwiązaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Ci wyszły te wzory. Faktycznie może resztę swetra zrób w jednym kolorze. Nie chowaj do szafy tylko coś wykombinuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała coś wykombinować, bo szkoda mi tych bąbelków :)

      Usuń