poniedziałek, 12 marca 2012

XXXL etykietki na prezenty

   

  Nic tak nie sprawia radości jak dawanie prezentów. Staram się pamiętać, aby każdy prezent był zapakowany indywidualnie i aby zawierał cząstkę duszy. 
  Tym razem postanowiłam stworzyć etykietki w ogromnym, bajkowym rozmiarze, które są przeznaczone dla dzieciaczków, a dokładniej pisząc dla dwóch młodych dam. Prezenty, do których będą doczepione etykietki jeszcze nie dotarły, ale mam nadzieję, że kurier nie zawiedzie. W przeciwnym wypadku czeka mnie bieganina po sklepach, o czym jednak nie marzę.
  Nie ma sprawdzonego przepisu na idealne etykietki, wszystko zależy od naszej wyobraźni i dostępnych materiałów. Ja, przy tworzeniu etykietek posiłkowałam się szablonami z gazetek "Hobby Extra"  1/2009 (motyw biedronki) i "Trendy na Wiosnę i Wielkanoc" 1/2009 (motyw misiów z balonikami). Ponieważ etykietki przeznaczone są dla dziewczynek, imiona wydrukowałam na różowym papierze. 
   Serduszka wycinałam za pomocą dziurkacza z samoprzylepnego papieru w kolorze różu i srebra. Przy tworzeniu etykietek wykorzystywałam taśmę dwustronną zamiast kleju, ponieważ nie brudzi ona rąk i według mnie daje ładniejsze efekty. 


























14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Przygotowanie tych etykietek, mimo że zajeło to dużo czasu, sprawiło mi ogromną radość.

      Usuń
  2. Wyszły świetnie, jak miło popatrzeć na coś kolorowego w taki ponury dzień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie podnoszą na duchu. Przypomina mi się czas, kiedy sama byłam dzieckiem :):):)

      Usuń
  3. Jejku, jakie to cudowne.Zwłaszcza te biedroneczki.Zawładnęły moim sercem totalnie:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanej większości najbardziej podobają się biedronki.

      Usuń
  4. Musisz koniecznie zajrzeć na http://druterele.blogspot.com/2012/03/wszystkiego-najlepszego-marysiu.html
    bo dziś o niczym innym nie myślę, jak o tym czy nie wyrzucą mojej córki z przedszkola za to jak zapakowałam prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) Zaszalałaś z opakowaniem, ale przyznam, że sama nie wpadłabym na tak zwariowany pomysł. Gratuluję kreatywności.

      Usuń
  5. Ale Ty masz zdolności. Niesamowite te rzeczy. Cudowne, brak słów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się spodobają :):):)

      Usuń
  6. Bardzo ładne te Twoje etykiety. Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się dziwię, że wcześniej na taki pomysł nie wpadłam :):):) Już nie kupuję tych gazetek, ale mam wystarczające zbiory, aby tworzyć bajkowe etykietki :):):)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Oj bardzo, chyba będę częściej tworzyć takie etykietki :):):)

      Usuń