środa, 14 marca 2012

Zakładki do książek i finał pakowania prezentów

  Moje tradycyjne zakładki do książki to namiętnie upychane gazetki z Biedronki i torebki strunowe. Jak wiadomo, kiedy lektura okazuje się nudna, można zgłębić zawartość gazetki, i natrafić  na ciekawą półkę na książki lub koszyk na robótki. Zdarzało mi się używać jako zakładki listów, kartek pocztowych, a nawet włóczki. Ale jako dziewiarka postanowiłam z tym skończyć. 
  Pierwsza z zakładek to serdeuszko origami, które wygląda estetycznie, miło i oryginalnie, a druga to kotek, który powstał na podstawie szablonów z "Hobby extra" 1/2009.



ZAKŁADKA SERDUSZKO


ZAKŁADKA (KO)KOTEK




Instrukcja do wykonania zakładki (link pod zdjęciem)
http://inspiracyjnie.pinger.pl/m/6419067/zakladka-serduszko
  Pakując prezenty uświadomiłam sobie, że etykietki mogą być formą prezentu. Dziewczyny będą mogły na nich rysować i pisać, co mam nadzieje, sprawi im ogromną przyjemność :):):):)







20 komentarzy:

  1. No pięknie wyglądają te serca w książkach, a te kotki, o przepraszam kokotki zajefajne. Masz niesamowite pomysły.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłowe zakładki się przydaja, bo miałam juz dość gazetek z Biedronki.

      Usuń
  2. Uroczo zapakowane:))A zakładka (KO)KOTEK mnie zniewoliła.Jest fantastyczna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ten kotek zauroczył. Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Kotki wymiatają!! są niesamowite:)

      Usuń
    3. Czyli w plebiscycie na zakładkę roku wygrały (Ko)kotki :):):)

      Usuń
  3. Na pierwszy rzut oka sobie pomyślałam kotek - (Ko)kotek:) A jak potem zobaczyłam, to się uśmiałam. Lubię rude kotki. Choć duża za nie dziewczynka, też bym chciała dostać tak odjazdowo zapakowany prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś niesamowita, sama uśmiecham się jak czytam Twój komentarz.

      Usuń
  4. Brawo! Takiej kreatywności tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysłowe te zakładki a opakowanie , ja tez chce tak opakowany prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie opakowane, sliczna zakładka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich przygotowanie sprawiło mi dużo radości :)

      Usuń
  7. kotki świetne ;) chyba sama o takiej zakładce pomyslę! a prezenty zapakowałaś przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdza się zdanie, że ładnie zapakowany prezent sprawia tyle samo radości co podarunki.

      Usuń
  8. wszystko to jest takie śliczne, naprawdę podziwiam cię skąd u ciebie tyle pomysłów.

    OdpowiedzUsuń