czwartek, 12 kwietnia 2012

Włóczkowa lala i podsumowanie Wielkanocy

  Rozpoczęłam nową robótkę na podstawie wzoru z książki "Włóczkowe przytulanki". Tym razem będzie to włóczkowa lala. Kolorystyka, jak to zwykle u mnie bywa, jest podyktowana dostępnymi w moich zbiorach włóczkami. Jest to trzeci projekt z tej książki, który wykonuję. Pierwsza była panda (zajrzyj tutaj), następny królik (zajrzyj tutaj)
 Przed Świętami spotkała mnie miła niespodzianka, otrzymałam od Gugi (zajrzyj tutaj) dwa kurczaki, dzięki którym mogłam pięknie wyeksponować otrzymane kartki. Bardzo Ci dziękuję.
 Pisanka z wzorem perłowym (zajrzyj tutaj) w lany poniedziałek stała się prezentem. I tak zakończyły się moje świeta :):):)













18 komentarzy:

  1. Fajnie sobie świętowałaś. Piękne ozdoby.Czekam na tą lakę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś kolejna część przygód z włóczkową lalą. Mam już cały korpus, głowę i nogi.

      Usuń
  2. Pięknie się u Ciebie Wielkanoc prezentowała :)) już się lalki doczekać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej czekam na wykonywanie ubranek.

      Usuń
  3. Ciekawa jestem tej lali. Fajne prezenty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zastanawiam się nad kolorem włosów i kształtem fryzury dla lali.

      Usuń
  4. Ale cudny ten Twoj koszyczek:-))) hm, hm, hm - uwielbiam takie artystyczne rekodzielo - podziwiam i zazdraszczam, heh:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdego roku wykonywałam koszyk w pośpiechu, ale w tym roku to się zmieniło. Przygotowałam się dokładnie i przyznam, że jestem szczęśliwa, że mój koszyk tak właśnie wyglądał.

      Usuń
  5. Ależ kolorowo u Ciebie, chętnie zobaczę gotową lalę, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam z niecierpliwością.

      Usuń
  6. czekam z niecierpliwościa, bo pewnie powalisz jak zawsze:D MIłego po-świetach!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po świetach układa się wszystko dobrze :):):)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Te pisanki to spełnienie moich marzeń i planów z minionego roku.

      Usuń
  8. Czekam z niecierpliwoscia na lale. Kosz wielkanocny jest piekny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowy i oryginalny koszyczek! kolorowo i tak wiosennie! Ciekawa jestem lalki, cóż Ty znowu stworzysz za cudeńko:))) Pozdrawiam i buziaczki przesyłam:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lala ma w obecnym stanie bardzo długie nogi, co na mojej twarzy wywołuje uśmiech.

      Usuń