sobota, 26 maja 2012

Bombki na wiosnę odsłona druga

 

   O mojej fascynacji bombkami pisałam już wcześniej (zajrzyj tutaj) . Tym razem wybrałam wzór gwiazdki z "SABRINA. Trendy w robótkach na druty 2007" 4/2007. Ponownie wykonywałam ją na drutach pończoszniczych, ale przyznam, że przetestowałam druty na żyłce i niestety nie pokochałam pracy z nimi. Żyłka w tych drutach jest teraz pogięta i wygląda jakby była po ciężkich przejściach. Może to efekt pracy na małej liczbie oczek. Jak potoczy się moja przygoda z drutami z żyłką, czas pokaże. W mojej kolekcji mam  druty 2,5 mm i nie planuję kolejnego zakupu. Zdecydowanie wolę druty pończosznicze, ale podejmę kolejne próby pokochania drutów z żyłką.








4 komentarze:

  1. Piękne te bombki. Co do drutów to ja się ostatnio do żyłek przekonałam, bo nie mam wtedy luźniejszego oczka w miejscu zmiany drutu, ale u Ciebie takich nie widać, więc pewnie kwestia techniki i ja robię coś nie tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym się chciała przekonać do drutów z żyłką, ale w moim przypadku będzie to trudne. Czasem muszę wykonać coś kilka razy zanim będę zadowolona z efektu :):):) A o technikę się nie martw. Ja mocno ściągam oczka na łączeniach i może dlatego nie są luźne. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. No tak, jak wiosna to i bombki:):):):) świetnie wkomponowane żakardy..na zimę będą jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem święta mnie nie zaskoczą.

      Usuń