piątek, 31 sierpnia 2012

Inspiracje z filmów: "Sherlock Holmes. Gra Cieni", " I że Cię nie opuszczę", "Na ratunek wielorybom".

 Witajcie Kochani, dziś inspiracje z filmów, które miałam okazje oglądać przez ostatnie kilka miesięcy. Wymieniam je w kolejności przypadkowej, ale przyznam, że najbardziej pragnę posiadać rękawiczki z filmu "Na ratunek wielorybom".



"Sherlock Holmes: Gra cieni"  (2011), oryginalny tytuł "Sherlock Holmes: A Game of Shadows" reżyseria: Guy Ritchie

"...w połączeniu ze szpetnym szalikiem wydzierganym przez narzeczoną"... takie słowa kieruje Holmes do Watsona w początkowych minutach filmu  "Sherlock Holmes. Gra cieni" .
11 Minuta filmu - Watson podpierając sie laską i prowadząc swojego psa, przemierza ulice z zarzuconym na szyję szalem, o którym na wstępie ironicznie będzie się wyrażał  Holmes. Po kilku sekundach wchodzi do domu przyjaciela i nie mogac odszukać gospodarza puka do pokoju Holmsa, w którym rozsiada się wygodnie i zagłebia w lekturę gazety.
  Nie jest to szalik w moim stylu, ale przyznam, że uważnie śledziłam jego losy w filmie i zapewniam, że miał burzliwe przygody. Jeśli chodzi o sam film, to zdecydowanie bardziej podobała mi sie pierwsza część przygód Sherlocka Holmsa.

http://clothesonfilm.com/wp-content/uploads/2011/07/Sherlock-Holmes-A-Game-of-Shadows_Jude-Law-scarf-mid_trailer-cap-2.jpg

http://kateohkatie.wordpress.com/2011/08/24/good-thing-i-dont-mind-swatching/
http://www.yarnyenta.com/2011/12/scarf-of-shadows.html
http://kateohkatie.wordpress.com/2011/08/24/good-thing-i-dont-mind-swatching/

http://kateohkatie.wordpress.com/2011/08/24/good-thing-i-dont-mind-swatching/

http://www.yarnyenta.com/2011/12/scarf-of-shadows.html



"I że cię nie opuszczę" (2012), tytuł oryginalny "The Vow",
 reżyseria:  Michael Sucsy

  W tym filmie zwróciłam uwagę na piękne swetry głównego bohatera Leo ( w tej roli  Channing Tatum, którego uwielbiam za rolę w "Wciąż ją kocham", tytuł oryginalny "Dear John") oraz na czapkę Paige ( w tej roli Rachel McAdams, która w filmie "Sherlock Holmes" zagrała Irene Adler). Jak wiadomo kocham wszystkie warkocze i plecionki, dlatego chętnie sama paradowałabym w białym sweterku.

kadr z filmu "I że Cię nie opuszczę"

kadr z filmu "I że Cię nie opuszczę"

kadr z filmu "I że Cię nie opuszczę"

kadr z filmu "I że Cię nie opuszczę"

http://lalainlaland.blogspot.com/2012_02_01_archive.html

"Na ratunek wielorybom" tytuł oryginalny "Big Miracle"
reżyseria Ken Kwapis

 Film dla całej rodziny, a to co mnie w nim szczególnie zainteresowało, oprócz wielorybów oczywiście, to rękawiczki dziennikarki Jill Jerard ( w tej roli Kristen Bell, która w Filmie "Burlesque" grała Nikki, to właśnie jej beret mi się tak spodobał, że pokusiłam się o jego wydzierganie - ZAJRZYJ TUTAJ). Niestety na zdjęciach, nie widać tego dokładnie, polecam zwrócenie uwagi na filmie, ale na każdym palcu rękawiczki biegnie osobny warkocz. Próbowałam już raz zrobić takie rękawiczki, a dokładniej mówiąć i pisząc zrobiłam próbkę i okazało się, że rękawiczki trzeba wykonać z cienkiej włóczki i na cienkich drutach, żeby zmieścić wszystkie warkocze. 
http://movies.about.com/od/big-miracle/ig/Photos/Kristen-Bell.htm
A na zakończenie bonus. Czy wiedzieliście, że Roszpunka z bajki "Zaplatani" też dzierga na drutach?

kadr z bajki "Zaplatani"



6 komentarzy:

  1. jeszcze nie widziałam nowego holmes`a muszę to nadrobić a Channing Tatum to świetny tancerz filmy Step Up oglądałam wszystkie po kilka razy a w tym roku wystąpił jako tancerz - striptizer i ten film muszę zobaczyć !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Holmes mi spokoju nie daje do tego stopnia, że się Połowicowi nawet nie przyznaję! ;))) Najpiękniejsze szale jednakowoż ma Dr Who 4 (sezony 12 do 17) http://www.bbc.co.uk/programmes/b006q2x0/episodes/guide?page=2
    :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie znam tego serialu, ale szalik mnie zainteresował.

      Usuń
  3. To już jest choroba. Patrzysz na film i widzisz szaliki sweterki ha ha, ale przyznam Ci się szczerze, że niestety ma podobnie. Inspiracji szukam wszędzie, a najczęściej same do mnie przychodzą.
    Holmesa obie części obejrzałam, ale nie podobają mi się. Gdyby to były filmy nie oparte na postaci literackiej to OK. A tak cóż Sir. Conan-Doyle się w grobie przewraca. Pozdrawiam i czekam na efekty tych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się to jest choroba ;) ale nie zagrażająca życiu. A pierwsza część Holmsa przypadła mi do gustu, ale książki nie miałam okazji przeczytać.

      Usuń
  4. Ja też oglądając tv szukam dzierganych "rzeczy". Pierwszą część Holmsa oglądałam i teraz czeka mnie najnowsza.

    OdpowiedzUsuń