środa, 8 sierpnia 2012

Przeplatanie nitek

Zacytuję sama siebie: "Powróciłam do pomysłu numer 2 z tą różnicą, że cały czas pracowałam z sześcioma motkami. Nawet gdy pasma musztardowe stykały się już ze sobą to 6 oczek przerabiałam osobnym motkiem włóczki musztardowej, a nastepne 12 oczek, kolejnym motkiem włóczki tego samego koloru. Jest to mozolna praca, ale po pewnym czasie dochodzi się do wprawy." A dziś przedstawiam ten opis na zdjęciach. W jaki sposób krzyżowałam ze sobą nitki postanowiłam pokazać na lewej stronie robótki.
O szaliku pisałam TU i TU.

FRAGMENT ROBÓTKI PO PRZEROBIENIU OCZEK ZIELONEGO WARKOCZA BRZEGOWEGO, A PRZED WYKONANIEM ŚRODKOWEGO DWUKOLOROWEGO PASMA



FRAGMENT ROBÓTKI PO WYKONANIU POŁOWY OCZEK ŚRODKOWEGO WARKOCZA


FRAGMENT ROBÓTKI PRZED PRZEROBIENIEM OCZEK MUSZTARDOWEGO WARKOCZA BRZEGOWEGO, A PO WYKONANIU OCZEK ŚRODKOWEGO WARKOCZA DWUKOLOROWEGO





5 komentarzy:

  1. o WOW!!!!!!! jestem pod...wielkim wrażeniem!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńko będzie ciepłe!!! Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że sprawa szalika nadal aktualna :) Bardzo dobrze, bo widzę, że końcowy efekt będzie świetny.

    Pozdrawiam
    April

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalik jak najbardziej dalej jest na drucie. Dziś publikuje dwa ostatnie schematy.

    OdpowiedzUsuń