wtorek, 7 sierpnia 2012

Schematy do projektu "Do czterech razy sztuka - czyli musztarda i zieleń na drucie."

Podsumowuję dotychczasowy efekt pracy przy szaliku. Poniżej znajdziecie schematy wykonanych rzędów, a także filmik jak uwięziłam włóczke. Przy pracy z dwoma kolorami i warkoczami uważajcie, żeby Wam nie przydarzyła sie ta sama przydoda :) Najbardziej jestem zadowolona z efektu przeplatanych nitek na lewej stronie. Więcej o szaliku możecie3 przeczytać TUTAJ.

PRAWA STORNA ROBÓTKI

 LEWA STRONA ROBÓTKI


EFEKT PRZEPLATANIA NITEK NA LEWEJ STRONIE


RZĘDY 1-48

RZĘDY  1-48 Z ZAZNAZNYMI KOLORAMI


 RZĘDY  49-96

RZĘDY 49-96 Z ZAZNACZONYMI KOLORAMI







14 komentarzy:

  1. Warkocz wygląda niesamowicie! Właśnie robię swoje pierwsze warkocze w życiu (zaczęłam dziergać na drutach) i wiem, że to niekończąca się robota... Co dopiero z dwoma kolorami!
    Jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwsze warkocze mam już za sobą, pokochałam je od pierwszego skrzyżowania oczek :) A warkocze z dwoma kolorami nie sa takie straszne, po 100 rzędach dochodzi się do wprawy ;)

      Usuń
  2. Wow! Czy nie pogniewasz się jeśli skorzystam z Twojego pomysłu po cichutku stworzę dla siebie takie cudo na zimę? Nie pomyślałabym, że takie połączenie warkoczy może być takie efektowne:) Prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twoją cierpliwość. Robienie na drutach według schematu to dla mnie męczarnia i wybieram tylko proste rzeczy. A warkocze robię zawsze na oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię schematy graficzne, nie przepadam za opisami warkoczy.

      Usuń
  4. bardzo ciekawie wygląda ten warkocz pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warkocze patentowe sprawiają, że robótka jest puszysta.

      Usuń
  5. Efekt piękny. Spróbuję przekonać mamę, żeby zrobiła mi coś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że fajnie też się skończy.

      Usuń
  7. A gdzie znajdę filmik do tego dzieła? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anonimowy użytkowniku. Na początku zdziwiłam się o jaki filmik ci chodzi :) Ale już sobie przypominam. Otóż znajdował się tu krótki filmik, jednak jego jakość pozostawiała wiele do życzenia i prawdopodobnie go usunęłam :) Ale nie martw się utraciłaś jedynie 8 s oglądania :) Pozdrawiam

      Usuń