piątek, 14 września 2012

2 kocyki i poduszka


Witajcie w dniu, w którym niebo nie skąpi wody. Zafascynowana  Muzeum Dobranocek (ZAJRZYJ TUTAJ), zakończyłam pracę nad dwoma ostatnimi kocykami: jaskrawo-różowym i blado-fioletowym. Różowy (baaardzo różowy) jest zdecydowanie krótszy od pozostałych trzech (białego, zielonego i fioletowego), a wszystko z powodu włóczki, której miało być bardzo dużo, a która niespodziewanie się skończyła. Do różowego kompletu powstała mała poduszka wykonana wzorem perłowym. Ostatnie trzy elementy zestawu można łaczyć z poduszkami i kocykami, które stworzyłam wcześniej. Wszystkie kocyki zostały wykonane według jednego schematu, który zamieściłam TUTAJ
Skład zestawu (16 elementów):
  • biały kocyk + 6 poduszek,
  • zielony kocyk + 3 poduszki,
  • rózowy kocyk + 3 poduszki
  • fioletowy kocyk 
Pozdrawiam Kokotek

Jak stworzyć kocyk (ZAJRZYJ TUTAJ)
Sypialnia dla zabawek (ZAJRZYJ TUTAJ)














12 komentarzy:

  1. Śliczne :)) Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądając te sypialniane cudeńka zrobiło mi się troszkę szkoda, że moje dziewczynki przestały już bawić się lalami:))))
    Pięknie i bajecznie kolorowo:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne,i te kolory...Extra
    pozdrawiam
    http://szydelkoizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to wszystko piękne! A jakie malutkie! Ależ Ty jesteś mistrzynią drutów, że takie miniaturowe cuda robisz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. FENOMENALNIE!!! SUPER TO WSZYSTKO WYGLĄDA!!! POZDRAWIAM :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tworzysz piękne rzeczy :) ja nie umiem robić na drutach więc podziwiam jeszcze bardziej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zwariuje, ja tez to chce zrobic, jest cudna ta wyprawka :o) a moja lista niebezpiecznie sie wydluuuuza :o))

    OdpowiedzUsuń