wtorek, 4 września 2012

Kolekcja Barbie 2012 by Kokotek zestaw V

Dziś przedostatnia część cyklu ubrań dla Barbie. Na wstępię dziękuję Olo za wyróżnienie mojego bloga. 
Zasady:
-umieścić nagrodę na swoim blogu z odniesieniem do osoby, która, Cię do niej nominowała.
-wytypować 5 blogów, które na nią zasługują, ale nie mają jeszcze 200 obserwatorów i powiadomić o tym

Oto moje nominacje:





Dotychczasowe wpisy:
Zestaw IV
Zestaw III
Zestaw II
Zestaw I

Sukienka:
- rozpoczęłam od zrobienia dołu sukienki przy pomocy rzędów skróconych (nazwanych przeze mnie potrójnymi)
- od warkoczowego dołu nabrałam oczka na brzeg zrobiony ściegiem ryżowym,
- górę ozdobiłam dwoma warkoczami,







4 komentarze:

  1. Ubranka - to rewelacja - aż szkoda że nie mam dziewczynki - bardzo , bardzo dziękuję za wyróżnienie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie:) Niezmienne podziwiam Twoją precyzję i pomysłowość w drutowych zmaganiach.

    OdpowiedzUsuń