sobota, 1 września 2012

Kolekcja Barbie 2012 by Kokotek zestaw II

  Dziś zgodnie z obietnicą drugi zestaw dla Barbie. W jego skład wchodzi: długa suknia balowa, 3 bolerka i sweterek. Jeśli macie ochotę zobaczyć pierwszą stylizację zapraszam  na wczorajszy wpis Kolekcja Barbie 2012 by Kokotek zestaw I (ZAJRZYJ TUTAJ)




Długa suknia
  • zaczęłam od nabrania 144 oczek i wykonałam ją moim ulubionym  (oprócz oczywiście warkoczy) wzorem perłowym, na drutach prostych 2,5 mm, szew umieściłam z tyłu sukienki,
  • zwężenie w pasie polega na przerabiaiu dwóch oczek razem w trzech kolejnych rzędach,
  • ozdobiłam ją różowymi koralikami, doszywanymi osobno i różową wstążką, dobrym pomysłem byłoby też wrobienie koralików w dzianinę,
  • z tyłu jest zapinana na rzep,
  • zwężenie w pasie polega na przerabiaiu dwóch oczek razem w trzech kolejnych rzędach,
Fioletowe bolerko z kapturem prezentowałam już we wcześniejszym wpisie (ZAJRZYJ TUTAJ).


Bolerko nr 2:
  • przerabiałem je poprzecznie i ozdobiłam warkoczami na 2 oczka, w warkoczach oczka krzyżowałam w co drugim rzędzie, 
  • z górnego brzegu nabrałam oczka na kołnierz, który wykonanym pojedyńczym ściągaczem patentowym, 
  • z przodu dorobiłam sznurek na 3 oczka co umożliwia swobodne wiązanie bolerka, myślałam o przyszyciu wstążki zamiast zrobienie sznurków, ale dodzłam do wnioski, że po pewnym czasie w trakcie wiązania, doszłoby do tworzenia guzków na wstążce, a mam nadzieje, że włóczkowy sznurek zapobiegnie temu,
  • przy wykonywaniu karczka zastosowałam rzędy skrócone,




Bolerko nr 3.
  • podobnie jak wszystkie bolerka przerabiałam je poprzecznie z zastosowaniem rzędów skróconych,
  • wykonałam sznurek na 3 oczka,
  • całość ozdobiłam warkoczami na 4 oczka, w warkoczach oczka krzyżowałam w co czwartym rzędzie,



Sweterek
  • ozdobiony białym ściagaczem,
  • rozpoczęłam go od zrobienia tyłu, następnie powstał przód, rękawy zrobiłam metodą bezszwową na trzech drutach pończoszniczych (nadal nie lubię drutów z żyłką), na końcu powstały białe detale,


Do zobaczenia w trzeciej stylizacji Kokotek

9 komentarzy:

  1. No, no imponująca jest ta kolekcja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokotku:) jaki piękny ten miniaturowy świat, przepięknie wszystko zrobiłaś!!! super kolekcja!!! Pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :)
    A ja się uczyłam robić na drutach, próbując dziergać takie kreacje :) Krzywe były jak nie wiem, ale z nostalgią to wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  4. takie maleństwa - takie cuda :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś absolutnym geniuszem! Oglądam to i oglądam i po prostu nie mogę wyjść z zachwytu! p[o prostu genialne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci wyszły ubranka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te ciuszki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały czas jestem pod wrażeniem!!
    Też lubię ścieg perłowy.

    OdpowiedzUsuń