niedziela, 2 września 2012

Kolekcja Barbie 2012 by Kokotek zestaw III

Pozostając nadal w świecie ubrań dla lalki Barbie prezentuję zestaw III. Wcześniejsze zestawy możecie zobaczyć TU i TU.
Sukienka
  • rozpoczęłam od zrobienia spódnicy na którą nabrałam 72 oczka, 
  • paski różowe wykonałam ściegiem dżersejowym prawym, a białe wzorem ryżowym,
  • białą wstawkę z przodu wykonałam wzorem perłowym przy pomocy rzędów skróconych (potrójnych nie wiem czy istnieje takie określenie, ale chodzi o to, że na każde 2 rzędy góry sukienki przypada 8 rzędów dołu sukienki)
  • do sukienki dorobiłam białe szelki,
  • można ją ubrać przodem do tyłu, aby uzyskać zupełnie nową stylizację,
Bolerko i sweterek opisywałam TUTAJ









8 komentarzy:

  1. I ta sukieneczka też bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie i elegancko wygląda teraz Barbie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz tępo:) Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie po jakże długiej przymusowej przerwie:(
    Pozachwycałam się poprzednimi pracami, które powstały podczas mojej nieobecności. Tempo w jakim Tworzysz jest imponujące. Nie dość ,że tak wiele to jeszcze jak pięknie:)
    Patrząc na te śliczne stroje dla lalek wykonane przez Ciebie do dziś nie mogę zrozumieć dlaczego moje wnuczki prawie nigdy nie miały zdecydowanie ochoty do bawienia się lalkami?
    Miśki, przytulanki, zwierzątka owszem ale lalki były na uboczu.
    Piękne te kreacje:)))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń