środa, 17 października 2012

Rękawiczki z długimi mankietami

  Po dłuższej przerwie wracam do dziergania. Kontynuuję pracę nad rękawiczkami z długimi mankietami. Jak zrobić rękawiczki opisałam TUTAJ. Problem z tymi rękawiczkami polega na tym, że robię je nitką podwójną. Niestety kiedy kupowałam włóczkę kupiłam dwa motki o zupełnie różnym składzie :). Pierwszy motek to 100% akryl, a drugi to mieszanka akrylu i wełny. Ten drugi motek jest fantastyczny i miły w dotyku.
  Po wykonaniu mankietu pierwszej rękawiczki zorientowałam się, że mieszanego motka może mi zabraknać do zrobienia drugiej rękawiczki. Dlatego też postanowiłam, że palce na obie rękawiczki będę wykonywała przemiennie, co pozwoli mi uchronić się przed brakiem mieszanej włóczki na drugą rękawiczkę. Może się okazać, że niektóre palce wykonam włóczką akrylową. Zobaczymy jak praca będzie przebiegać dalej. Pozdrawiam





3 komentarze:

  1. Oj to się nakombinujesz z tymi rękawiczkami,powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo:) jak dobrze, ze już jesteś:) Życzę wytrwałości przy rękawiczka...będą bardzo fajne, bardzo ładnie wygląda taki długi mankiet!!! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak je wykończysz, to na pewno będą bombowe!

    OdpowiedzUsuń