poniedziałek, 5 listopada 2012

Musztardowe rękawiczki




  Miały być musztardowe rękawiczki, a wyszło jak zwykle. Musiałam przemycić do wzoru odrobinę zieleni, żeby rękawiczki pasowały do kompletu (ZAJRZYJ TUTAJ). Na bieżąco zapisywałam wzór, obecnie istnieje w wersji papierowej i pełno w nim niejasności, ale mam nadzieję, że niebawem przedstawię Wam wersję elektroniczną. Na razie mam jedną rękawiczkę z sześcioma bąblami i jeszcze dwudziestoma wystającymi nitkami. 



Paperowa wersja wzoru
nie radzę z niego skorzytać, bo wpadniecie w gęstą mgłę




Jak powstawał ściągacz

  Na druty 4 mm nabrałam nitką podwójną 24 oczka (jest to moja 4 wersja ściagacza, pierwsza obejmowała 28 oczek, uznałam jednak, że ściagacz jest za szeroki i nie spełni swojej funkcji, druga obejmowała 24 oczka uznałam że tym razem ściagacz jest za wąski i nie wcisnę reki w taką rękawiczkę, trzecia ponownie 28 i ponownie niezadowolonie). 

 A teraz idę wciagać nitki :):):) Miłej nocki Kokotek

14 komentarzy:

  1. Cudeńko!!! Jak ja lubię Twoje wykonanie rękawiczek...pamiętam takie, które mi się szalenie podobały, pszczółki:)
    Pozdrawiam i bardzo dziękuję za życzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolor!!!Super rękawiczki!! Tak się czaję na musztardowy, lecz odwagi brak... Podzrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rękawiczka bardzo fajna.Z nitkami tym razem chyba nie musisz się bardzo spieszyć.Ma jeszcze pobyć jesień:))))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna rękawiczka :-)
    Pasuje idealnie do kompletu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja:)rękawiczki to już dla mnie za trudne...ale z czapką dałam radę:)więc jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rękawiczki, dobrze, że przemyciłaś zielony:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rękawiczki z pięcioma palcami - to dopiero wyzwanie! Jak widzę pięć drutów, to na samo wspomnienie dziergania na takiej konstrukcji, ręce mnie bolą:)
    Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne!!! i kursik się przyda:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  9. Rękawiczki są superowe!!!! Te bąbelki świetnie wyglądają , ale nie wiem jak Ty je tam wplotłaś !!!Cały komplecik bardzo fajny!!!
    Oglądałam Twoje zdjęcia z Bieszczad jesienią rewelacja!!! Też byłam na Rawkach ale latem ,było fantastycznie! :)
    Pozdrawiam serdecznie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to czekać będę na wykończone rękawice!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sobie zrobiłam taką czapkę (beanie) - taką czyli też z oliwkowymi kulkami i w musztardowo żółtym kolorze! :)))) Haha, chyba właśnie w tym samym okresie :D:D:D Dziwne

    OdpowiedzUsuń