czwartek, 8 listopada 2012

Szal z kapturem

 
  Dziś w temacie robótka, która ma powędrować do Szkocji. Ma to być kaptur z szalikiem wykonany wzorem warkoczowym. Ostatnio mam problem z kupieniem w pasmanteriach większych ilości włóczki, nie mówiąc już o dostaniu włóczki z domieszką wełny. Na nową robótkę udało mi się zdobyć 500 gram włóczki, chociaż marzyłam o jeszcze jednym motku. Początkowo planowałam robić kaptur poprzecznie, ale ponieważ chciałam uniknąć sterczącego czubka poszłam inną drogą. Co z tego wyjdzie? Czas pokaże.




15 komentarzy:

  1. swietny kolor, taki sloneczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo ładnie i kolorek jest śliczny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziergaj, dziergaj, tak pięknie Ci to wychodzi:) Super kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa efektu końcowego!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. W zeszłym roku zaczęłam taki szalokaptur, ale skapitulowałam. Czekam na Twój, to może mnie to zmobilizuje do dokończenia mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym się za niego zabrałam ale najpierw muszę się dowiedzieć podstaw :(
    Widzę, że długa droga mnie czeka w tym temacie:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie śliczny, jak zwykle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor cudny-piękne warkocze i czekam na czas na wykonanie takiego szala

    OdpowiedzUsuń
  9. Z nieba mi spadasz, bo już od dawana poszukuję "łopatologicznego " opisu na taki kpturo - szalik.
    Pięknie wychodzi. Czekam na dalsze kroki:)

    OdpowiedzUsuń

  10. Ja również cieszę się na tą okoliczność szala z kapturem pod TWOIM okiem i objaśnienie. Objaśnienie to jest to czego czasami szukamy po internetowych filmikach.
    pozdrawiam CIĘ serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam! Ten kremowy szal z kapturem poprostu rewelacja :) mozna prosic o schemat wykonania na maila jasmine82@wp.pl pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przykrością informuje, że wzór na szal z kapturem był kiedyś dostępny na blogu, niestety z powodu przypisywania sobie jego autorstwa przez osoby do tego nieupoważnione, zlikwidowałam wszelkie wpisy.

      Usuń
  12. Dzien dobry :) Czy jest szansa na wzor, turkusowy szal z kapturem? Robilam juz czapke pande i rekawiczki z Twojego przepisu, sa rewelacyjne. Podziwiam talent! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, instrukcja będzie dostępna niebawem na DaWanda.

      Usuń