piątek, 9 listopada 2012

Szal z kapturem - KROK 2

TYŁ

Aktualizacja:
- aby stworzyć kaptur zużyłam 150 gram włóczki Noemi Altun Basak 100 % akryl, 100 g/ 210 m,
- cały projekt wykonałam drutami 5,5 mm,
- pozostało mi powciaganie nitek i dorobienie plisy, to jednak zostawie na koniec,
- kolejnym etapem będzie wykonanie szala do kaptura,

 PRZÓD



  To moje drugie podejście do zrobienia boków kaptura. Pierwsze, po zrobieniu 15 rzędów zakończyło się bolesnym pruciem. Okazało się, że w miejscu, gdzie ma biec szew, będą łączyły się dwa warkocze, a ten efekt mnie nie zachwycał.

 Przez kilka kolejnych rzędów wahałam się czy pruć, ale gdybym kontynuowała taką robótkę, nie spałabym tej nocy ;) 


TYŁ KAPTURA




8 komentarzy:

  1. Piękna praca, piękny kolor!! Zakochałam się po prostu :) Odezwała się we mnie moja mania posiadania dużej ilości szali i szalików! Przydałby się taki szal w kolekcji.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolorek ciekawa jestem efektu końcowego pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Ci za to, że dzielisz się swoją wiedzą z innymi. Pozdrawiam, Elżbieta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zastanawiałam się na dzierganiem takiego szala:) Kolorek w sam raz na jesienne szarugi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały czs jestem ciekawa ostatecznego efektu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzierganie kaptura z grubej włóczki to sama przyjemność!
    Ja porwałam się na cienką nitkę - nie mogłam się doczekać końca roboty, by móc zobaczyć, czy to co wymyśliłam pasuje do tego, co wydziergałam. Na szczęście udało się:)
    Tylko kolorek wyszedł mi dołujący, bo miałam za dużo szarości pod ręką. Zdecydowanie powinno się nosić ciepłe kolorki jesienią i zimą, by ubiór podnosił na duchu!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy warkocz, nie moge sobie przypomniec jak to sie robi, potrzebny , chyba , trzeci drut

    OdpowiedzUsuń
  8. Do warkoczy potrzebny jest trzeci drut tzw. zapasowy. Ja używam do tego celu krótkiego drutu ponczoszniczego, ale są też specjalne druty do warkoczy.

    OdpowiedzUsuń