wtorek, 27 listopada 2012

Wieniec czyli wstęp do dekoracji Świątecznych


  Skończyłam pracę nad warkoczowym wieńcem. Nad ostatecznym wyglądem będę jeszcze pracować.
 Do stworzenia wieńca wykorzystałam końcówki włóczki i wybrałam druty proste 2,5 mm. Po zakończeniu pracy zszyłam prostokąt na szkielecie. Niestety zabrakło włóczki na mały fragment wieńca, ale podoba mi się ten surowy fragment. Do ozdobienia wieńca można wykorzystać szyszki, małe skarpetki, bombki, jabłuszka i aniołki. Zapraszam do ogladania zdjęć. 

Czytaj wiecej:

21 komentarzy:

  1. Cudny :-)
    Genialny pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny! Te skarpetusie cudnie się prezentują. Bombeczki są zrobione z bardzo efektownej włóczki, tak ładnie błyszczą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka z której zrobiłam bombki to Pirlanta 35 % Lurex, 65 % PES, Poliester, 100g/190 m. Ta włóczka ma w sobie błyszczące, sterczące nitki i dlatego uzyskałam taki efekt.

      Usuń
  3. Ale cudne
    Świetny pomysł ;)
    Już czuć święta!

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł, a skarpetusie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Good post and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!!! Bardzo ciekawa propozycja na święta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wieniec :) Zainspirowałaś mnie i chyba zrobię w tym roku wieniec do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozbrajające są te skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kokotu:) wszystko przepiękne...i wieniec i bombki i skarpetki, i woreczki zapachowe...i całość prezentuje się fantastycznie!!!
    Pozdrawiam cieplutko i bardzo proszę o jeszcze chwilkę cierpliwości, buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wieniec, a skarpetunie genialne !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że jesteś i dzielisz się swoimi "eksperymentami" z innymi,odkryłam Twoje bombki na drutach - są super świetne. Ja dopiero zaczęłam pierwsze kroki na 4 drutach, ale na pewno spróbuję zrobić taką bombkę.A te skarpeteczki-po prostu bomba!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że jesteś i dzielisz się swoimi"eksperymentami" z innymi,bombka po prostu superowa.Ja dopiero zaczynam się uczyć na 4 drutach ale na pewno spróbuję takie cudeńko zrobić.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. alez urocze te skarpetusie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękny wieniec! Podziwiam pomysłowość!
    Czy zdradzisz jak zrobiłaś aniołka, jest śliczny i chyba zrobiony na drutach?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, aniołka zrobiłam na drutach według wzoru z tej strony http://www.lucybug.org/tinyangel.html . Sukienka dla aniołka to juz wytwór mojej wyobraźni :) Pozdrawiam

      Usuń
  15. Ale fajnisty wieniec - a skarpetki rewelka :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Te skarpetki są takie uroooocze!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł! Skarpetulki są cudne!

    OdpowiedzUsuń