czwartek, 20 grudnia 2012

Jak udekorować dom na Świeta i idealne prezenty dla dziewiarki.

CHOINKA
 
Potrzebne będą:
  • w tej kwestii panuje pełna dowolność,
  • na mojej choince znalazły się dekoracje wykonane przez Nelę (ZAJRZYJ TUTAJ) m.in. bombka z aniołkami i materiałowy rożek, a także moje ozdoby: ciasteczka z masy solnej i włóczkowe bombki oraz aniołki,
  • dodatkowo powiesiłam szyszki i wciąż czekam aż wysusza się pomarańcze i cytryny.

WIENIEC


Potrzebne będa:
  • styropianowe lub słomiane rusztowanie dla wieńca,
  • zrobiony na drutach warkoczowy prostokąt, którym obszyjemy rusztowanie,
  • igła, nitka, nożyczki,
  • 3 krótkie wstążki,
  • 3 podstawki dla świec,
  • sznurek,


  Ubranko dla wieńca tworzyłam z resztek włóczki, dlatego zabrakło mi jej na mały fragment. Wolne miejsce owinęłam sznurkiem. Długo się wahałam czy będzie to wieniec wiszący czy leżący, ale druga opcja zwyciężyła. Trzy kokardki umocowałam w wieńcu za pomocą podstawki do świec, które mają w swojej podstawie długie szpilki, dzięki czemu swobodnie można je wbić w rusztowanie. 




ŚWIECZNIK


Potrzebne będą:
  • słoik (mój jest po herbacie)
  • sól,
  • podgrzewacz tealight,
  • czerwona wstążka,
  • sznurek,
  • serce z masy solnej lub inna przywieszka

  Do słoika wsypujemy sól, która będzie imitować śnieg. Przywiązujemy serce z czerwona wstążką, a całość dekorujemy zwykłym sznurkiem.  Otwór mojego słoika jest na tyle mały, że nie mieści się w nim moja dłoń, dlatego świeczkę wkładam do niego zapalona, a zużytą wyciągam przy pomocy nożyczek.


RAMKI

 
Potrzebne będa:
  • ramki na zdjęcia,
  • wstążki,
  • serduszka z materiału lub papieru,
  • materiałowe podkładki,


  Za szkłem umieściłam podkładki, które wykonała Nela (ZAJRZYJ TUTAJ), na szkle natomiast  umieściłam serduszka, również otrzymane od Neli i  małe kokardki. Do takich ramek można również włożyć kartki świąteczne, do których mamy szczególny sentyment.



EKSPOZYCJA DLA KARTEK ŚWIATECZNYCH

Potrzebne będą:
  • sznurek,
  • wstążki,
  • drewniane spinacze

Mam nadziej, że do Świąt moja ekspozycja się zapełni. 


LISTA IDEALNYCH PREZENTÓW DLA DZIEWIARKI 

1. Etui na druty i igielnik wykonane przez Nelę (ZAJRZYJ TUTAJ)



2. Druty zdobyte dzięki pomocy Sabinki.



3. Włóczka, którą obdarowała mnie Nela (ZAJRZYJ TUTAJ)


4. Książka "Wzory irlandzkie" (sama zostałam swoim Mikołajem ;)) +  zakładka zrobiona przez Nelę (ZAJRZYJ TUTAJ)




6 komentarzy:

  1. pomysły na prezenty są idealne pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Propozycji dużo i bardzo ciekawe. Miłych świat Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow to się nazywa przygotowanie domu na święta :) przepiękne ozdoby ! i prezenty extra sama bym takie chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to wszystko ładne! A jakie pomysłowe. Wspaniała choinka. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak, druty i włóczki to idealne prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń