czwartek, 24 stycznia 2013

Komplet z norweskimi wzorami

 

  Zakończyłam prace nad kompletem. Żeby za łatwo nie było, to niechcący prawie zrobiłam dwie lewe rękawiczki. Zorientowałam się, gdy druga rękawiczka była już prawie skończona. I znów prucie. Na cały komplet zużyłam 900 gram włóczki Polo Natura w kolorze granatowym i białym. Dzięki pracy nad tym kompletem stałam się szczęśliwą posiadaczka naparstka dziewiarskiego, który okazał się bardzo pomocny, szczególnie przy pracy nad szalikiem. Przy dzierganiu wykorzystałam druty 4,5 mm, 5 mm i 5,5 mm.  Najbardziej bałam się zrobić szalik, a okazało się, że w nim najmniej prułam :)






21 komentarzy:

  1. Komplet jest przecudny! A co do Bloga Roku, to oczywiście mam swego faworyta ;) i trzymam za Ciebie kciuki.













    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny komplet!!! na prawde swietny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet piękny, imponujący. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje uznanie,piękny komplet..
    .pracowita i zdolna kobieta z Ciebie.
    pozdrawiam Mania

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik rewelacyjny! Warty poprawek, bo efekt końcowy zachwyca! Czekam na następne wpisy i robótki :)
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplet! Takie wzory są wyzwanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, bardzo ładny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny komplecik ;;; pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te wzory i zestawienie kolorów, moja córka zakochała się w kompleciku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny komplet,Kokotku:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny komplet, bardzo mi się podobają te wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest po prostu świetny, uwielbiam twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Komplet prezentuje się świetnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny komplet i ten czerwony też cudowny!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna robota!!!mistrzostwo świata w stylu norweskim powiedziałabym!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczności! biel i niebieski w tej skandynawskiej aranżacji jest cudny! zadroszcze talentu drutowego

    OdpowiedzUsuń