środa, 2 stycznia 2013

Koniec świata czyli remanenty w pasmanteriach


  Odwiedziłam chyba większość pasmanterii w Rzeszowie i wszystkie zamknięte. Chciałam dokończyć pierwszą rękawiczkę z pandą i rozpocząć drugą. Jedyne co udało mi się zrobić, to przerobić rękawiczkę z wersji mitenki do wersji rękawiczki z palcami. Niestety palec środkowy musi poczekać na dostawę włóczki. Aby przerobić palce musiałam spruć ściągaczowe zakończenie. Początkowo planowałam dorobić palce do ściągaczy, ale po tym jak wbiłam drut pod paznokieć, zmieniłam plany. W końcu palce przy dzierganiu są bardzo potrzebne. 


3 komentarze:

  1. auć az ciarki przeszły mi po plecach....
    A rekawiczka superasta zazdroszczę umiejętności robienia rękawiczek a tych z palcami to strasznościowo zazdroszczę :o))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli masz ochote na rękawiczki z palcami to zerknij http://eksperymentyzdrutami.blogspot.com/2010/12/jak-zrobic-rekawiczki-z-piecioma.html opisałam jak je zrobić.

      Usuń