poniedziałek, 11 lutego 2013

Urok zwykłych czapek

1. Oliwkowa z włóczki Czterdziestka (40 % wełna, 60 % akryl, 300 m/ 100 g)
wzór: podwójny ściągacz


2. Czarna z odwijanym mankietem z włóczki Polo Natura (50 % wełna, 50 % akryl, 200 m /100 g )
wzór: ściągacz podwójny

3. Czarna z włóczki Polo Natura (50 % wełna, 50 % akryl, 200 m /100 g )
wzór: ściągacz podwójny



14 komentarzy:

  1. Super. proste a jakie szykowne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super kokotku.czekamy z corka na twoje nowe pomysł.czy w twoich planach robotkowych sa takie,zwiazane z wielkanoca?nie mozemy sie juz ich diczekac.pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzierga się je tak samo jak czapkę 2w1, tylko odpowiednio krótsze? Bo ja zwykłych czapek nie umiem, a pamiętam, że na tę 2w1 zamieszczałaś wzór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzierga się je tam samo jak czapkę 2w1, jeno odpowiednio krócej? Bo nie umiem robić zwykłych czapek, a pamiętam, że na tę 2w1 umieszczałaś wzór.

    (przeglądarka mi świruje, przez co istnieje szansa, że dubluję komentarz, za co z góry przepraszam ^^")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak piszesz:) Robimy takie czapkie jak tą 2 w 1 tylko krótkie :):):)

      Usuń
  5. i takie czapki najlepiej leżą na łepetynie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się bardzo podobają !!!Zwłaszcza ta zielona -uwielbiam taki kolor :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie w takich czapeczkach nie bardzo, ale Monia ma taką buzię, ze jej we wszystkich dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie lubię zielonego, ale wzorki i wyskonanie cudo :)
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  9. można prosić o dokładny opis jak robic taka czapke jak ta zielona i czarna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zakładce instrukcje i kursy znajduje się opis czapki worek na której możesz się wzorować.

      Usuń
  10. dziekuje za odpowiedz, zrobiłam czapke worek, opis bardzo mi się przydal,jednak w czapce robionej sciagaczem , zdejmowanie oczek wydaje mi się trudniejsze,zeby ladnie wygladalo. Czy mogę otrzymać jakies wskazówki ? z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zakładce instrukcje i kursy znajduje się opis czapki worek 2 w 1wzorem ściągaczowym. Tam znajdziesz wskazówki jak redukować oczka. Ja zawsze skupiam się w pierwszej kolejności na redukcji oczek lewych.

      Usuń
    2. dzięki, już znalazłam,pozdrawiam

      Usuń