wtorek, 26 marca 2013

Barbie prawie jak dzieci kwiaty - Projekt 3/10


  Sukienka powstała z włóczki Kotek, 100 % akryl, 300 m/ 100 g w kolorze khaki i złotym. Pracę rozpoczęłam standardowo od zrobienia rozkloszowanego dołu ozdobionego wzorami wrabianymi, a następnie kierowałam się w stronę szyi. Rękawy z warkoczami dorobiłam osobno i doszyłam do całości. Na koniec wydziergałam sznurkowy pasek, który podkreśla talię. Stroju dopełnia opaska z włóczki DORA LIGHT 100 % akryl, 360 m/ 100 g  z guzikiem w kształcie słonecznika.

Inne projekty:

Dla Barbie sukienka 2 w 1 - Projekt 1/10 (ZAJRZYJ TUTAJ)
Blady róż i krem dla Barbie - Projekt 2/10 (ZAJRZYJ TUTAJ)


















8 komentarzy:

  1. Ha... i jestem pierwsza :)
    Śliczne sukieneczki -wszystkie trzy. Co kolejna to ładniejsza.
    Tył tej trzeciej (aktualnej) jest na guziczek z tyłu? Czy z odkrytymi plecami? -Pytam bo nie widać :)
    Po prawej stronie bloga brakuje mi w "Postępach Prac" projektów ubranek dla Barbi :)
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plecy są zakryte, ale nie ma tam guziczków.

      Usuń
  2. Śliczne ubranko jej zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo. Sukienka jest cudna. Masz ten dryg w łapkach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! Widzę, że naprawdę Cię to wciągnęło! Kiedyś trafiłam na świetną stronkę z takimi projektami, ale pewnie ją już znasz:
    http://www.stickatillbarbie.se/ Pozdrawiam ciepło i niezmiennie zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale modnisia z tej Barbi! Musi mieć świetną projektantkę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne,sliczny blog,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń