niedziela, 31 marca 2013

Barbie w wersji balowej - Projekt 6/10

 
  Suknia powstała z włóczki DORA SIM 93 % akryl 7 % Sim-Metallic, 250 m/100 g. Wybrałam prosty wzór dżersejowy prawy, a jako dodatków użyłam czarnej koronki. Krótki sweterek ozdobiłam kołnierzem wykonanym wzorem patentowym. Dzięki dodatkowi metalicznej nitki sukienka w sztucznym świetle pięknie się mieni. Dół sweterka wykończyłam włóczka kremową DORA LIGHT 100 % akryl, 360 m/100g.


WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

Inne projekty:
Dla Barbie sukienka 2 w 1 - Projekt 1/10 (ZAJRZYJ TUTAJ)
Blady róż i krem dla Barbie - Projekt 2/10 (ZAJRZYJ TUTAJ)
Barbie prawie jak dzieci kwiaty - Projekt 3/10 (ZAJRZYJ TUTAJ)
Rockowa Barbie - Projekt 4/10 (ZAJRZYJ TUTAJ)
Koronka i róż dla Barbie - Projekt 5/10 (ZAJRZYJ TUTAJ)

















7 komentarzy:

  1. Śliczna :) Moje lalki pękają z zazdrości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych, rodzinnych Świąt życzy - Beaśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka cudowna. Wesołych Świąt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne :) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kreacja, czekam na następne! Pięknych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń