poniedziałek, 25 marca 2013

Blady róż i krem dla Barbie - Projekt 2/10


  Sukienka bez ramiączek powstała z dwóch rodzajów włóczki DORA LIGHT 100 % akryl, 360 m/ 100 g na drutach 2 mm metodą bezszwową. Rozkloszowany dół sukienki ozdobiłam wzorami wrabianymi. Góra sukienki to prosty wzór ściągaczowy, który idealnie dopasowuje się do sylwetki lalki.
  Aby dół sukienki się nie zawijał wykonałam dwa okrążenia wzorem ryżowym. Sukienka jest bardzo delikatna, a blady róż prawie zlewa się z kolorem kremowym. Jako naszyjnika użyłam pierścionka z delfinami, a fryzurę ozdobiłam kolejnym pierścionkiem. 

Inne projekty:






























6 komentarzy:

  1. Szałowa kreacja :) Moja siostrzeniczka padłaby z zachwytu!!! Mnóstwo się u Ciebie dzieje! Serdeczne pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż żałuję, że nie jestem małą dziewczynką, bo chętnie pobawiłabym się taką lalką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypominają mi się czasy, jak sama dziergałam dla lalek;) a sukieneczka jest prześliczna i przy małej modyfikacji części górnej z powodzeniem nadała by się i dla dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  5. no patrzcie państwo! Wszyscy zakasają rękawy do roboty przed świętami, a Barbi się stroi:)!!!! Fajna sukienusia!!!

    OdpowiedzUsuń