niedziela, 24 marca 2013

Dla Barbie sukienka 2 w 1 - Projekt 1/10


  Kremową sukienkę stworzyłam z włóczki DORA LIGHT  100 % akryl, 360 m/ 100 g. Skupiłam się na wzorze perłowym i ściągaczowym. Głównym elementem dekoracyjnym jest wstążka, którą obszyłam jeden z brzegów sukienki. Dzięki temu mamy kreacje 2 w 1, a falbanka, zależnie od humoru, może znajdować się na dole lub na górze. 



 Sukienka powstała na drutach 2 mm, a szew znajduje się z tyłu. Dla podkreślenia lini pod biustem, w wersji gdy falbana znajduje się na dole, zrobiłam 3 rzędy ścigaczem pojedynczym. 



  Wstążka składa się z dwóch warstw zszytych razem. Najpierw została przyfastrygowana, a potem przyszyta dookoła brzegu, tworzą z przodu dwie falbanki, a z tyłu trzy.
























2 komentarze:

  1. Śliczna! Najbardziej podoba mi się z falbanką u góry :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. A próbowałaś na drutach nr 1? Zdecydowanie lepiej na cieńszych wychodzi motyw. Bardziej naturalnie. Dwójki są niezłe, ale sukienki wychodzą ciężkie i trochę grube. To moja rada, bo sama eksperymentowalam na takich drutach.

    OdpowiedzUsuń