wtorek, 19 marca 2013

Pisanka z zygzakami


 Moje pisanki w tym roku to połączenie czerwieni, zieleni, kremu i beżu. Jeszcze nie wiem do jakiej dekoracje je wykorzystam, ale to zapewne jedynie kwestia czasu. Aby wprowadzić zygzaki pracowałam na 57 oczkach. Tak naprawdę miała to być pisanka z zajączkiem, ale po tym jak zaprojektowałam wzór i wrobiłam cały tułów, zwierzak wyglądał jakby był rozjechany więc nastąpiło szybkie prucie, ale tylko do momentu podstawy pisanki i wrabianie zygzaków. 



WZÓR ZYGZAKÓW













10 komentarzy:

  1. Super , zapraszam do siebie origami-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za wzorek ślicznych pisanek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! PIerwszy raz widzę takie jajka! Przywykłam do jajek na szydełku, ale Twoje na drutach są ekstra! Bardzo oryginalne i nowatorskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no slicznie ,pieknie dziergasz i jakie pomysly masz...
    http://ejsymont.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite! Padam jak widzę jakie cuda produkujesz na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze jedno do kompletu :) Śliczne są wszystkie! Widzę, że naprawdę muszę sobie sprawić cieniutkie druty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są te pisanki :) fajnie, że drutowe !

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie pisanki to pierwszy raz widzę. Super wygladają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te włóczkowe jajka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te jajka! Podziwiam cierpliwość

    OdpowiedzUsuń