środa, 3 kwietnia 2013

Barbie w serduszka - Projekt 8/10


  Sukienka powstała z dwóch rodzajów różowej włóczki. Jedna z nich to DORA LIGHT  100 % akryl, 360 m/100 g. Prace rozpoczęłam od nabrania dużej liczby oczek, tak abym swobodnie mogła powtórzyć kilka razy motyw serduszek. Nie chciałam, żeby moja sukienka na dole się  zawijała, dlatego wykonałam dwa okrążenia wzorem ryżowym.

Inne projekty:
Dla Barbie sukienka 2 w 1 - Projekt 1/10 (ZAJRZYJ TUTAJ)
Blady róż i krem dla Barbie - Projekt 2/10 (ZAJRZYJ TUTAJ)
Barbie prawie jak dzieci kwiaty - Projekt 3/10 (ZAJRZYJ TUTAJ)
Rockowa Barbie - Projekt 4/10 (ZAJRZYJ TUTAJ)
Koronka i róż dla Barbie - Projekt 5/10 (ZAJRZYJ TUTAJ)
Barbie w wersji balowej - Projekt 6/10 (ZAJRZYJ TUTAJ)
Sukienka różowa rybka dla Barbie - Projekt 7/10 (ZAJRZYJ TUTAJ)



  Po zakończeniu motywu serduszek, w przypadku tej sukienki stworzyłam trzy rzędy tego wzoru, należy zredukować dużą liczbę oczek w dwóch kolejnych okrążeniach, tak aby mocno zaznaczyć talię.  Przy redukowaniu oczek należy jednak pamiętać, że naszą sukienkę będziemy dalej wyrabiać w stronę szyi i na naszej drodze stanie biust Barbie. Jeśli zredukujemy zbyt dużo oczek, sukienka nie przeciśnie się, przez ten charakterystyczny atut Barbie. 


Sukienkę robiłam metodą bezszwową na drutach pończoszniczych 2 mm. Na górze sukienki zrobiłam dwa różowe ramiączka, a w tali przyszyłam łososiową wstążkę.


Fryzurę Barbie zrobiłam wykorzystując stary pierścionek.







3 komentarze:

  1. Śliczna sukienusia,modnisia z tej Barbie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mistrzynią - dla mnie Barbie to lalka nie do ubrania -jak można zrobić tak małą rzecz - pełen podziw !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Kolejna bombowa kiecka!!!

    OdpowiedzUsuń