piątek, 5 kwietnia 2013

Błyszczący róż dla Barbie - Projekt 10/10


 Tym razem sukienka rybka z wzorami warkoczowymi i perłowymi, stworzona z różowej włóczki ( DORA SIM 93 % Acrylic, 7 % Sim-Metalic, 100 g/ 250 m) na drutach 2,5 mm. Wymieniona włóczka daje ciekawy efekt ponieważ zawiera w sobie metaliczną nitkę, dzięki której w sztucznym świetle sukienka pięknie połyskuje. 
 Sukienkę można ubierać na dwa sposoby, oprócz wymienionego modelu rybki, po zawinięciu węższej części możemy stworzyć krótka sukienkę z rozkloszowanym dołem. Aby dodać sukience szyku wybrałam musztardową kokardkę. Największa trudność przy wykonaniu tej sukienki, to duża liczba oczek (ponad 100) nabrana na dół sukienki i cienkie druty.  A tak prezentuje się całość... zapraszam do oglądania.


































7 komentarzy:

  1. jak zawsze piekna najbardziej elegancka sukienka to nr 10 widze ze kokotku podsycalas nas twoimi projektami a zeby nam pokazac na koniec swoja najwieksza perelke.dziekuje za to jestes WIELKA.pozdrawiam kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka dla Barbie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błyskawicznie dziergasz! Podziwiam :)
    Ja już trzeci dzień dłubię sweterek... fakt że na większą lalkę, ale i tak długo mi idzie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie ślicznie wyszły! Choć mi ostatnio przypadła do gustu ta w serduszka -słodzinka :)
    Szkoda, że już koniec i jest 10/10.
    W następnej turze polecam spodnie i może ogrodniczki ;] Ciekawie by było :)
    Pozdrawiam Izabel

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna sesja zdjęciowa! jestem pod wrażeniem twojej pomysłowości, pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile masz tych lalek bo sukienek to dużżzzooooooo....! Kolejna cudna !!!

    OdpowiedzUsuń