sobota, 6 kwietnia 2013

Kolekcja Barbie 2013


To już koniec przygody z kolekcją ubrań dla Barbie. Mój ulubiony projekt to sukienka nr 10. 

W fotograficznym skrócie cała kolekcja ubrań dla Barbie. 
- 2 sukienki rybki,
- 1 bolerko,
- 1 krótki sweterek,
- 2 torebki,
- 2 opaski,
- 1 suknia balowa,
- 1 sukienka z elementami koronki,
- 1 sukienka w stylu dzieci kwiaty,
- 1 sukienka w stylu zimowym,
- 1 sukienka w stylu rokowym,
- 1 sukienka z serduszkami,
- 1 sukienka z łososiową falbanką,
- 1 sukienka kremowo-różowa,
























6 komentarzy:

  1. Wszystkie są takie piękne (jak skończę już robótki co mam zaczęte też biorę się za ubrania dla barbie,gdyż moja córka nie daje mi spokoju i chce takie mieć) ale najpiękniejsza jest 10 szykowna,elegancka i dla prawdziwej damy.Pozdrawiamy gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ubranka, podziwiam cierpliwość i precyzję wykonania tych maleńkich wzorów :) Szkoda, ze to koniec kolekcji. Mam nadzieję, zę najdzie Cię chęć na stworzenie następnej ( i następnej, i następnej) :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolekcja! teraz może coś dla Kena stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż ... jestem w stanie powiedzieć tylko: łał!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne ubranka, aż żałuję, że nie jestem małą dziewczynką, bo bym się nimi pobawiła. Super! Podziwiam talent i cierpliwość. Pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kolekcja! Śledziłam po kolei powstawanie kolejnych części garderoby i jestem pełna podziwu dla projektantki i wykonawczyni:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń