wtorek, 2 kwietnia 2013

Sukienka różowa rybka dla Barbie - Projekt 7/10



  Jedną z włóczek, którą wybrałam do tego projektu jest DORA LIGHT 100 % akryl, 360 m / 100 g. Pracę rozpoczęłam od zrobienia rozkloszowanego dołu. Tym razem zrobiłam go poprzecznie wzorem perłowym, a następnie od dłuższej krawędzie nabrałam oczka na węższą górę, którą ozdobiłam warkoczami i ponownie wzorem perłowym. Sukienka nie ma ramiaczek, a jej góra ozdobiona jest falbanką zrobioną z różowej półprzezroczystej wstążki. Dla podkreślenia tali wykorzystałam taka sama wstążke jak na falbankę. Fryzurę ozdobiłam starym pierścionkiem. 

Inne projekty:
Blady róż i krem dla Barbie - Projekt 2/10 (ZAJRZYJ TUTAJ)
Rockowa Barbie - Projekt 4/10
Koronka i róż dla Barbie - Projekt 5/10 (ZAJRZYJ TUTAJ)
Barbie w wersji balowej - Projekt 6/10 (ZAJRZYJ TUTAJ)















2 komentarze:

  1. zapraszam na bloga temat wiara!
    www.mylifeandmyfaith8.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionek we włosach wymiata! Wszystkie projekty bardzo, bardzo udane.............!!!!

    OdpowiedzUsuń