sobota, 25 maja 2013

Szal z kapturem i kocyk

   Rozpoczęłam pracę nad kolejnym szalem z kapturem w kolorze rudym. Tym razem wybrałam druty z żyłką w rozmiarze 4,5 mm. Włóczka to tradycyjnie Kotek 100 % akryl, 100 g/ 300 m, a cały szal jest robiony nitką podwójną. Wprowadziłam jedną modyfikację w porównaniu do wcześniejszych szali z kapturem. Tym razem zamiast oczek lewych pomiędzy warkoczami na stronie prawej, wprowadziłam wzór francuski. 



Kolejną pracą, czekającą na dokończenie jest kocyk. Jego dotychczasowe wymiary to 70 cm x 70 cm. Został najtrudniejszy element, czyli dorobienie warkoczowych plis. Cały kocyk zrobiłam wzorem francuskim na drutach 4,5 mm. 





10 komentarzy:

  1. Twoje szale z kapturem bardzo mi się podobają. Super, że na blogu znajduję się opis ich wykonania. Może uda mi się wygospodarować czas, na dzierganie tego typu jesienno-zimowego nakrycia głowy.
    Pozdrawiam.
    swiatchristineem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze pięknie. Fajnie kombinujesz z wzorami, efekty zawsze ciekawe. Widzę że kotek u Ciebie tez góruje ;) ja uwielbiam go za kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szal ciekawy :) taki fajowy warkoczowo-francuski :) superaśny wzorek :)
    Kocyk -uwielbiam kocyki :) ciekawa jestem efektu końcowego :)
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak dużo kolorowych kotków na kolejne fajne udziergi! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, jak dobrze Kokotu, że już jesteś:)
    Pięknie robisz na drutach, jak już pewnie zdążyłaś się zorientować bardzo lubię warkocze i wszystko co je ma bardzo mi się podoba. Kocyk będzie wyglądał cudnie! Widzę zapas włóczki i już jestem ciekawa co zrobisz z niej, na pewno coś ślicznego.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci miłej niedzieli:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jak co, ale warkocze, to Ci pięknie wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Bardzo mi się podobają Twoje prace, ale nie dziergaj szalików :) ja chce żeby ciepło było

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog,bardzo ladne prace.Bardzo podobają mii się dziecięce podusie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze nie moge nigdzie dostac tej gazetki. A kocyk bardzo mi sie podoba.
    Jest mozliwosc podeslanie wzoru?

    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę pisac na e-mail: ivanescence@tlen.pl

      Usuń