piątek, 21 czerwca 2013

Nowa szata lalki

  Ubranko dla lalki, które będzie bazą dla pozostałej garderoby,  powstało w całości na drutach 2,5 mm. Pracę rozpoczęłam od nogawek (na każdą nabrałam 40 oczek) i wykorzystania ściegu ściągaczowego. Pozostałą cześć zrobiłam wzorem perłowym również na drutach 2,5 mm. W odpowiednim momencie (przynajmniej mam taka nadzieję) powstał  podkrój na szyję i otwory na rękawy. Z brzegów tych otworów wyrobiłam oczka na rękawy, a z brzegu dekoltu nabrałam oczka na ściągaczową plisę. Cała kreacja pochłonęła jedynie 40 gram włóczki MIMOZA  100g/330 m, 100 % akryl.
  

















4 komentarze:

  1. Z niecierpliwością czekam na pozostałą garderobę laleczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny kombinezonik, i ja też czekać będę na cały ubiór lalki. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń